op dat plaatje wat hierboven staat moet je wel een beetje fantasie hebben om dat erin te zien vind ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Cerbie het volgende:
Een WinXP error op het linkse rode beeldscherm achter
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er stond destijds ook een gifje van die scène hier.
Google eens op BSOD (moest ik ook doen trouwens de eerste keer dat iemand me hierop attendeerde, ik ben namelijk geen computernerd en ook geen tong80internetverslaafde hint: het staat voor blue screen of death).quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In afwachting van The Plan toch weer een TVP
Een paar maanden terug nog vlak voorbij de ruhrpottquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Cerbie het volgende:
Jammer dat die concerten niet dichter in de buurt worden gegeven, was er zeker naartoe gegaan.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Migue het volgende:
[..]
Een paar maanden terug nog vlak voorbij de ruhrpott
mwa lijkt me wel interessant en een leuke toevoeging. Niets meer, niets minderquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Plan
Ik krijg bij het zien van de trailer eigenlijk maar één gevoel: dit had deels gebracht kunnen/moeten worden in seizoen 3/4.
Ik vrees een beetje voor een mosterd na de maaltijd effect.
was dat toevallig watchmenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:48 schreef Jarno het volgende:
Wie krijgt er nog meer kippevel wanneer -ie All Along The Watchtower hoort?. Hij 's nu op 3FM en ik schoot gelijk in de houding.
UM DUM DUM DUM... DUM DUM DUM DUM*
.
Hij kwam pas ook voorbij in 1 of andere film die ik zat te kijken. Hadden ze dat begin ook net ff aangescherpt, erg BSG-like.
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Denk dat die naam ze meer kwaad dan goed heeft gedaan![]()
Vandaag sprak ik iemand op MSN die had 'two riders were approaching' achter zijn naam staan.
Ik meteen: "Heu! Ben jij een Cylon?!".
Ging 'ie me uitleggen dat dat uit 'n liedje van Bob Dylan kwam en in de film Watchmen zat.
Ik zeg: "Noh! Bob Dylan m'n reet. Sam Anders speelde dat dik 150.000 jaar geleden al"
Mja, hij vond het maar schandalig dat ze zo'n geniaal nummer voor een B-serie gebruikten. Niet dat hij ooit maar één minuut van BSG heeft gezien. Toen ik 'm laatst vertelde dat ik de series finale aan het kijken was vroeg hij of die serie niet al 30 jaar afgelopen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |