Huh? Op mijn gras natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
Een prikker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond naar Sushi gehapt, en nu zie ik net dat er een keurig zakje met stokjes en een prikker bijzat. Die heb ik nu dus nog.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Op mijn gras natuurlijk!
Ik mis het geloof ik ook he?
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben in mn 1tje ....maar een vaatwasser zou best fijn zijn...ik haat afwassen
Dat heeft zeker een officiele naam. Of hoort ie er niet bij te zitten, tsja Chinezen he, veel voor weinigquote:
Als het feit dat Dottey hier rondhangt nieuws genoeg is om te plaatsen in 'het andere' topic, dacht ik nou, daar gaan we danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?
dat lopen de wormen er al uit..
AH Sushi?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een officiele naam. Of hoort ie er niet bij te zitten, tsja Chinezen he, veel voor weinig. Hoewel 't verrekte duur was
.
De afwas moet in de machine, de etensresten nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?
dat lopen de wormen er al uit..
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijnquote:
als je naar een AH xxl gaat dan heb je veel meer keuze....ik ben dol op suhiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
De afwas moet in de machine, de etensresten niet
jajajajaja bij wijze van sproken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
De afwas moet in de machine, de etensresten niet
Aah. Brings back memoriesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijn.
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het feit dat Dottey hier rondhangt nieuws genoeg is om te plaatsen in 'het andere' topic, dacht ik nou, daar gaan we dan![]()
Maargoed, muziekjes posten vind ik ook leuk![]()
De laatste van je was aardig, meer?
ik heb in je fobo gespiekt , jij bent wel een lekker wijfquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb in je fobo gespiekt , jij bent wel een lekker wijf![]()
Heeft Manu dat al gezien ?
die spaart die foto's![]()
de mijne niet hoor...
zit jouw haar ook kut vandaag Noek ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.Is geen moeite.
Ja maar morgen wordt alles anders en espresso.quote:
mwa........ is geen punt denk ik... of wel Manu?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en ik denk dat ik wat te oud voor manu ben
Ja, ik ook. Morgenvroeg 10.00 uur. Hopla!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef FANN het volgende:
Mijn haar wel.... maar ik heb al een kapperafspraak
wat is flatsen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar morgen wordt alles anders en espresso.
*zwiept met hoofd
Oh en ik ga me laten flatsen.
Zaad van remlof?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het groei prima!
Op de plekken waar het zaad na een stortbui heen gespoeld is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |