teruglezen is voor homo's... dus ga maar effe teruglezen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey ik zit heulemaal niet te steuken, ga naar je griek toe ofzo![]()
![]()
En nu uitleg
een wattes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar Dottey ziet zichzelf dus als opper fok vertegenwoordigster?
Ah, ik vond je er al wat mannelijk uitzienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
teruglezen is voor homo's... dus ga maar effe teruglezen dan
Ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
Mijn mond viel ook open van die post idd, ik weet nog niet waarvan, verbazing, ongeloof of schateren![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, ik vond je er al wat mannelijk uitzien
Weet niet of ik daar blij van wordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de volgende foto in mijn fobo ga ik naakt op een berevelletje liggen met mijn weelderige blonde lokken
uitgestald.. owkee?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Christ, Dot gaat op haar gevoel af. Nou liesje, je weet waar de afwasborstel ligt als je op bezoek gaat bij de Bunker. Je wel eerst even melden bij Dot hè? Zij wijst je de weg wel.![]()
BTW, wat zijn Utrechtse terrasjes toch gezellig als het zonnetje schijnt.
O, is dat dialect?quote:
Wat hebben Mera en jij toch met Truus? Gezamelijke vriendin ofsow?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei toch dat je een homo was![]()
![]()
nah en nu zijn we weer vriendjes owkee
ow... is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, is dat dialect?Truus = afwasmachine!
wil jij geen vaatwasserquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... is dat zo?![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar kan best hoor, ik heb geen Truus![]()
maar ik wilde ook geen Truus dus dat is dan weer mijn eigen schuld
waar ging het ook weer over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu heb je geheel de aandacht van die andere zaak afgehaald![]()
neu... niet nodig met zijn als je met zijn tweetjes bent vin ik, we eten ook vaak niet op gelijke tijden,quote:
Sorryyyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hebben Mera en jij toch met Truus? Gezamelijke vriendin ofsow?
Edit: Ook dat nog....dialect.![]()
Ik heb vanavond naar Sushi gehapt, en nu zie ik net dat er een keurig zakje met stokjes en een prikker bijzat. Die heb ik nu dus nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
ik ben in mn 1tje ....maar een vaatwasser zou best fijn zijn...ik haat afwassenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... niet nodig met zijn als je met zijn tweetjes bent vin ik, we eten ook vaak niet op gelijke tijden,
moet je weer extra veel servies hebben enzo, en zo had ik extra ruimte voor een kastje, het
was of die kast, of een Truus zeg maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |