quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Ik ga me vandaag in beton storten.
Niet uit het mijne helaasquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]succes!
[..]
Niet uit het mijne helaas
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]succes!
[..]
Niet uit het mijne helaas
Ga maar even alles editten danquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook!
Haarproblemen!Ik zat er een dag te laat.
Nee, natuurlijk niet. Ik schrijf nooit iets op. Het is geen werk. Ben geen secretaresse van mezelf!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ga maar even alles editten dan![]()
Afspraak niet opgeschreven?
Mooi weertje he, hopelijk morgen over 3 weken ook, dan zit je lekker in mijn bunker![]()
Kan Buuv mooi notuleren
Ja, mooi kut. Allemaal Dots schuld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat krijg je ervan, veel te druk met andere dingen.
Precies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik schrijf nooit iets op. Het is geen werk. Ben geen secretaresse van mezelf!
9 juli vergeet ik echt nooit. Ja, dat is wel leuk voor ons Buufje. Leuk klein crewclubje zo.
Doe maar via de pm. Meld dat dan eerst maar even hier. Zo van: Ik stuur je een pm!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies.
Wil jij trouwens gewoon op de foto en zal ik ze via PM toesturen?
Doe mij een CC'tje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Precies.
Wil jij trouwens gewoon op de foto en zal ik ze via PM toesturen?
Nee sorry.quote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
Maar ik ga douchen want ik was wel mooi op tijd bij mijn vriendinnen op de sportschool, die elkaar al 100 jaar kennen en me geen blik waardig gunnen omdat ik normaal gesproken niet van de ochtendploeg ben.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik meld natuurlijk wél dat ik jou en Noek een PM ga sturen.
Goeie tip Noek
Ja, jij mag dat wel.quote:
Pietje wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jij mag dat wel.![]()
Lekkere bunkerslet van me.
Maar nu lees ik toch net dat CarO het er niet mee eens is. Daarvoor openen we dan eerst wel een evaluatietopic. Goed. Mooi. Slotje.
Tegen jou zeg ik: Buuv, ik ben op msn! Kijk eens in je scherm haha!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja!!! Ik wil ook een PM!![]()
En een waarschuwing van een PMEn ik zal wel notuleren, maar dan doe ik nét geen verslag
Oh dat gaat zo leuk worden
Nou dat wil ik dan wel even bespreken in het evaluatietopic ook. Want ja, dat is dan wel een beetje scheef misschien ofzo. En dat ik me dan niet buitengesloten voel en alles....quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik: Buuv, ik ben op msn! Kijk eens in je scherm haha!
Haha! Ja, dat zeg ik dan. Flexibel
Je overschat je talenten.quote:
Natuurlijk natuurlijk meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan wel even bespreken in het evaluatietopic ook. Want ja, dat is dan wel een beetje scheef misschien ofzo. En dat ik me dan niet buitengesloten voel en alles....
Moet ik in dat topic of in het evaluatie topic vragen of mijn zaad al opkomt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Natuurlijk natuurlijk meis
En als je moe van het tiepen bent wil Noek best het stokje overnemen.
Maar niet voor we dat besproken hebben. Uiteraard. Want aan alles zitten grenzen.
Ik zal zorgen voor liters en liters thee en koffie en fris.
En broodjes. En taart. Verdere info in het crew topic van CGW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |