Dat zal ik zeker niet zeggen, kan ik ook niet, want ken ze niet. Tis hoe ze over komen en daar baseer ik mijn mening op. Moet zeggen dat ik al eerder, meerdere, postings heb gezien van Dottey waarbij ik een gevoel kreeg van ehhhhhh, tja dat kan dus en meerdere met mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?
1s ofwel eenschquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?
Je zit in het verkeerde topic.. Thats allquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Talitha het volgende:
Vreemde sfeer hier vanavond. Meer rel zit er niet in denk ik?
Zo... Goeiemorgenquote:
Ik zit zo meteen nergens meer. Dan lig ik in m'n bed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.. Thats all
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan keihard stampen!!![]()
Sorry, ik blijf 'em leuk vinden![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachen
Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En Danny stuurt je naar ONZDit gaat leuk worden
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekekeninderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
![]()
Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
Zo backupquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[quote]Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een hoop om over na te denken
Doei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:19 schreef Marrije het volgende:
Ook goedemorgen. Hier gaat de elektriciteit er zo vanaf
Ik vrees van wel, op het kaartje staat van 9 tot 13, maaaaar als er onverwachte problemen zijn langer. Nou, dan weet je het wel, inderdaad Dementor, doeiiii, tot morgenquote:
Okay dan wacht ik nog wel even met rellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, op het kaartje staat van 9 tot 13, maaaaar als er onverwachte problemen zijn langer. Nou, dan weet je het wel, inderdaad Dementor, doeiiii, tot morgen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay dan wacht ik nog wel even met rellen.
Je komt net uit bed he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Wat lijkt het prachtig weer te zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |