Hahahahahahahahahahahahaharhahahahahhaaaaaaaaquote:
duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja klaar. Niks gaan opdelen. Je hebt identiek afgerekend. 6 losse Appie en 6 losse Sanders.
Kom maar halen dan alst lukt vanaafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
ja heb een verjaardag
En Curacao?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
Geachte mevrouw,
We zijn een Nederlands winkel bedrijf dus u kunt alleen huis aan huis
folders vergelijken van de Nederlandse bedrijven. Buitenlandse folders
gelden niet.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Richard Braams
gisteren gemailt, nu antwoord
Haha jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
duidelijk.
Iemand dan nog appeltaart? Gratis ophalen
ik kan het niet meer zien.
"Het koninkrijk der Nederlanden" en "Nederland" worden over het algemeen gezien als aparte zaken.quote:
Je kan wel trouble krijgen dat Sanders adverteert met 6 en AH niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja klaar. Niks gaan opdelen. Je hebt identiek afgerekend. 6 losse Appie en 6 losse Sanders.
Heb je daar een bewijs van? En waarom is dat niet langer geldig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
Net terug van AH, en de actievoorwaarden zijn aangepast:
Printjes en kopieën zijn niet langer geldig
Alleen Nederlandse Supermarkten tellen mee voor de actie
Maak maar een foto anders geloven we het neitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
Nvm - geloof het ook maar nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
Staat dat al ergens?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
die photoshop heeft roet in eten gegooidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef -Kadev- het volgende:
goed puntquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Blackf1re het volgende:
Alle folders zijn geprint!
Je bent er wel een van de principes hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed punt
En ik ga dus mooi wel heen. Zij kunnen een interne memo hebben, das mooi. Maar ik wil het dan ook aangepast zien in de online voorwaarden.
Dat moet jezelf weten, ik kan geen foto maken van interne mailingen, daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Maak maar een foto anders geloven we het neit
quote:Geachte heer
Nee, dit geldt niet als folder. Het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Richard Braams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |