Precies. Er had helemaal niet gebeld moeten worden, nu zal het vast en zeker in de Algemene Voorwaarden duidelijker verwoord worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ze voelen gewoon zwaar nattigheid en verzinnen ter plekke een reden die totaal niet in de voorwaarden staat.
kadev heeft speciaal een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Fosfolipide het volgende:
Ben benieuwd wat -Kadev- te vertellen heeft, dat is mijn "insider" namelijk
En als ik het zeg, wordt het dan misschien iets boeienderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh
*In hoekje huilt*
[..]
Ja, daar zal 'ie vast mee zitten.
belgie denk ik dat je nog wel kans hebt. Alleen frankrijk niet. Omdat belgie ook een nederlandse folder heeft. Dus ik denk niet dat die miepjes daardoor onraad ruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Ludacriss het volgende:
Als we vandaag nog wat in een buitenlandse folder vinden kan je er nog van genieten. Was er gister niet een folder van cola in de aanbieding in Frankrijk/Belgie? Of was dat Photoshop?
niks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef grizegrijn het volgende:
Heeft iemand een linkje van welke dingen nu ergens goedkoper zijn? Ik heb geen zin om 5 topics door te lezen... Misschien handig voor in de OP
Voor Qwea? Vast welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als ik het zeg, wordt het dan misschien iets boeiender?
Je gaat maar in je eigen forum topics lopen verzieken ok?quote:
Al had je er een advocaat op willen zetten voordat ik gebeld had:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef CySt het volgende:
[..]
Precies. Er had helemaal niet gebeld moeten worden, nu zal het vast en zeker in de Algemene Voorwaarden duidelijker verwoord worden.
Misschien ligt het aan mij hoor.... maar hoe wil je dat gaan berekenen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Blackf1re het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je nog steeds cola mee halen!
Niks is nu goedkoper. Alle prijzen zijn aangepast.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef grizegrijn het volgende:
Heeft iemand een linkje van welke dingen nu ergens goedkoper zijn? Ik heb geen zin om 5 topics door te lezen... Misschien handig voor in de OP
Je haalt 6 flessen bij AH, en dan zie je dat het daar goedkoper is..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor.... maar hoe wil je dat gaan berekenen dan?
losse flessen zijn geen identiek product; Het gaat om een 4-pack cola bij Albert Heijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Blackf1re het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe weet je nou dat die flessen bij AH goedkoper zijn? 1,11 betaal je bij sanders. Maar bij ah.nl staat alleen 1 liter en 2 liter.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Je haalt 6 flessen bij AH, en dan zie je dat het daar goedkoper is..
6.69 / 6 = 1.12 voor n fles cola.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Blackf1re het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in de winkel gekeken en 6 flessen meegekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat die flessen bij AH goedkoper zijn? 1,11 betaal je bij sanders. Maar bij ah.nl staat alleen 1 liter en 2 liter.
bij ah 2,98 voor 2quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.billa.at/Layouts/dd_bi_single.aspx?pageId=1010941&folderid=1142
Philadelphia bij Billa goedkoper als je er 2 koopt, 1,98 bij billa voor 2
bij ah 2,58 voor 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |