Nou, nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun jij je dan niet beter tot Hart van Nederland beperken?
Dit is weer een mooi excuus om te kunnen rellen. Dat is het enige wat ze willen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Burdie het volgende:
Ahmadinejad is eigenlijk helemaal niet het probleem he?.
Als het een topic over Feyenoord-Ajax was zou je precies hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi excuus om te kunnen rellen. Dat is het enige wat ze willen.
Scheel ook nog, dat had ik gemistquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het een topic over Feyenoord-Ajax was zou je precies hetzelfde zeggen?
Jij gelooft de officiele media!quote:
Terwijl iedereen weet dat die door de linkse grachtengordel gemanipuleerd wordt.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi excuus om te kunnen rellen. Dat is het enige wat ze willen.
Komt ie aan met opiniestukjes uit Politico en The Star.quote:
het is vooral leuk om te weten wanneer* die poll gehouden was, als je tenminste echt kritisch zou zijn ipv alles voor zoete koek te slikken.quote:
Neh man, een poll gedaan door Terrorist free Tomorrow, dezelfde mensen als die in de 9/11 commissie zaten. Dat is allemaal CIA en Mossad. Hoe kun je nou Iran bombarderen zonder dat de gehate Ahmadinejad aan het roer staat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
Terwijl iedereen weet dat die door de linkse grachtengordel gemanipuleerd wordt.
Ik verwacht sowieso geen objectiviteit in een dictatuur. Joris Luyendijk heeft daar een aardig boekje over geschreven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Monidique het volgende:
Hoewel ik moet zeggen dat ik bij het begin al mijn twijfels had bij een bureau dat Terrorist Free Tomorrow heet. Ik verwacht geen objectiviteit.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is onderdeel van het probleem, maar zijn vertrek alleen zou nog geen volledige oplossing zijn, maar het kan wel de eerste dominosteen zijn die omvalt en de rest volgt dan hopelijk heel snel.
quote:Two screenshots Iranian state-run television illustrating the apparent decrease in votes for candidate Mohsen Rezaee over a four hour period. The upper picture shows Rezaee with 633,048 votes at 09:47; the lower shows the same candidate with 587,913 votes at 13:53 later that day, a decrease of 45,135.
ChooseLife heeft nog wat inhoud, jij bent gewoon echt breinloos.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
quote:reports of street fighting in azadi sq and surrounding st's -pepper gas and fires #Iranelection
12 minuten ago from mobile web
1000's on balconys - tehran is alive with sound of freedom - marg bar dictator - #Iranelection
15 minuten ago from mobile web
many many arrests in tehran 2day. hundreds. - now is dark baseej start to make trouble. #Iranelection
19 minuten ago from mobile web
quote:Wat Iran betreft, hoor ik van Sami ook niet meer dan we op tv zien. Hij zegt dat de mensen in Teheran (rijkere middenklasse) op die vernieuwer hebben gestemd (die president was voor Ahmadinejad) maar dat Teheran heel anders is dan de rest van het land en dat de mensen van het platteland waarschijnlijk wel op Ahmadinejad hebben gestemd omdat hij veel voor hen gedaan heeft, nieuwe scholen en ziekenhuizen laten bouwen, terwijl zijn voorganger weinig voor deze mensen heeft gedaan. Op het nieuws zie en hoor je alleen mensen uit Teheran en niet de andere grote steden of het platteland. In Iran leven ook veel arabieren en die hebben in ieder geval niet op Ahmadinejad gestemd omdat die een hekel heeft aan de arabieren in Iran, dus lijkt het Sami sterk dat Ahmadinejad met zo'n grote meerderheid kan hebben gewonnen. Maar hij denkt wel dat het kan dat Ahmadinejad heeft gewonnen, alleen niet met zo'n percentage vd stemmen.
Dezelfde mensen in Teheran die nu tegen Ahmadinejad stemmen hebben vorige keer masaal voor hem gestemd. Kortom, ze weten niet wat ze willen ;-)
Het is dus niet zwart-wit, toen die vernieuwer president was waren de mensen vrijer, maar hij heeft niet veel gedaan. Onder Ahmadinejad zijn de vrijheden weer allemaal terug gedraaid, meer censuur etc. maar hij heeft wel dingen voor de mensen gedaan. Pffff, gelukkig leven we in Nederland, waar je alleen idioten als Wilders hebt ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |