je ziet toch de dames die hier posten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
Ja, hoe/wie/wat/waar
Ja, en ? je denkt toch niet dat ik die zomaar aanspreek, en zo ja waarover dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je ziet toch de dames die hier posten?
Ik dacht dat jij grappig was.quote:
quote:
Ja, dus, zit ik hier voor jouw vermaak ofzo?quote:
Die zijn het nietquote:
Okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoi. om het uur een nieuwe
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef mrbox het volgende:
wel jammer dat we de dames zo weten weg te jagenveel van de nieuwe dames zie je ook niet meer terug
Nee, dan had ik wel om een lapdance gevraagd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, zit ik hier voor jouw vermaak ofzo?.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef mrbox het volgende:
wel jammer dat we de dames zo weten weg te jagenveel van de nieuwe dames zie je ook niet meer terug
Nou dan, zeur niet zo danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel om een lapdance gevraagd.
Inderdaadquote:
Correctie:quote:
Loop niet zo te chaggerijnen, ben je aan de rooie klats ofzo?quote:
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb een redelijk aantal leuke vrouwen leren kennen via internetBest wel veel eigenlijk als ik ze optel, en nee, ben niet met allemaal naar bed geweest. So get your mind out of the gutter
![]()
Oei, dat is niet zo tof inderdaad & er zijn er ook hier die dat doen, dus pas op!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deur
Die kun je in de kroeg ook tegenkomen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deur
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoor.
Oh, zeker. Zelf niet meegemaakt maar een vriend van me wel. Knappe meid enzo, leek erg leuk, en we vonden het al zo vreemd dat ze meldde dat relaties bij haar nooit lang duurden. Als je valt op obsessief jaloerse types heb ik wel een telefoonnummer voor jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
Die kun je in de kroeg ook tegenkomen hoor
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen. Gelukkig nog nooit last van gehad. *klopt af*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |