zwarte deo? bestaat dat??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef WurM het volgende:
OT: Vrijwel altijd witte kleding aan, nooit last gehad van zwarte deo.
Jij zweet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef WurM het volgende:
[..]!
Wanneer word jij 9?
OT: Vrijwel altijd zwarte kleding aan, nooit last gehad van witte deo.
ja sjaak. en ik ben een vrouwtje. en ja ik schud de deo eerst en nee ik hou het geen 5 cm van me oksel maar nog verder weg. En dannog! die vieze Dove en nivea deo en al die andere bucht! Wie verzint zoiets??????quote:
Die is inderdaad fijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:47 schreef FashionXstar het volgende:
Ik gebruik deze en hier krijg je geen witte strepen van :
[ afbeelding ]
Je gebruikt gewoon niets?quote:
Soms vergeet je zo'n deobus te schudden voor gebruikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Slechte klacht trouwens, sommige hebben voor alles een gebruiksaanwijzing met plaatjes nodig.
Kan het me niet voorstellen in nuchtere toestand.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Soms vergeet je zo'n deobus te schudden voor gebruik
heb ik ergens gezegd dat ik niet schud dan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je gebruikt gewoon niets?![]()
Slechte klacht trouwens, sommige hebben voor alles een gebruiksaanwijzing met plaatjes nodig.
och gut arm ding. pak nog een koekje en ga in een hoekje je verdriet wegetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef Shoef het volgende:
Deo's die witte poeder achter laten! en dan natuurlijk als ik een zwart shirtje aan heb en haast heb !
Rollers zijn vies, dus geen rollers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |