quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik stapte dan altijd gewoon uit. Moet je maar eerder komen met je poffertjesporum.
Dat heb ik eigenlijk nooit... het blijft bij een vlugge blik of ze iets zien met dezelfde kleur als een ov-kaart... volgens mij kan je bij veel conducteurs gratis reizen door een stukje karton een beetje gelijkend in te kleurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef Apekoek het volgende:
En dan zo doende bijna je station missen omdat ze nog uitgebreid je kaartje of ov moeten inspecteren.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Armageddon het volgende:
poffertjesporum
Ik wou net zeggen , conducteur -> sleutel voor de algemene vergrendeling van alle deuren -> zonder dat die gast of vrouw het wil kom jij er niet uit mannetjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef Ruud het volgende:
Ze moeten toch fluiten, hoe kun jij dan je station missen?
aandachttopicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef Ruud het volgende:
oh jawel, de machinist ontgrendeld de deuren en de conducteur vergrendeld ze weer bij vertrek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen , conducteur -> sleutel voor de algemene vergrendeling van alle deuren -> zonder dat die gast of vrouw het wil kom jij er niet uit mannetje
Het is "poffertjeskop"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik stapte dan altijd gewoon uit. Moet je maar eerder komen met je poffertjesporum.
Alsof er maar 1 conducteur mee reistquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef Ruud het volgende:
Tegenwoordig ook met (korting)jaarkaarten en zo. Vind het 'n goeie zaakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Conducteurs die uitgebreid een OV checken? Vind het maar een raar verhaal...
WAAR WAAR kun je voor NIKS kaartjes kopen!!????quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Conducteurs zijn een stel lamlullen, ik koop steeds voor niks een kaartje.
Grappig proberen te zijn terwijl het goed taalgebruik isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
WAAR WAAR kun je voor NIKS kaartjes kopen!!????
Probeer al jaren een posche 911 voor NIKS te kopen...
Ik zie het verband niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Conducteurs zijn een stel lamlullen, ik koop steeds voor niks een kaartje.
En dan tegen je aan stoten omdat de trein nog over 6 wissels dendert.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Dat heb je met mensen die al 5 minuten van te voren opstaan om naar het uitstapgedeelte lopen om daar te gaan staan
Ja lachen man, lekker handig om op het laatste moment naar de deur te gaan als je een tijdje rond huppelt met een tijdelijke handicapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Dat heb je met mensen die al 5 minuten van te voren opstaan om naar het uitstapgedeelte lopen om daar te gaan staan
Onzin inderdaad, dat is typisch iets voor 65-plussers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Echt hèquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef Natalie het volgende:
Je plaatsbewijs pakken, opstaan, naar de conducteurs lopen, je bewijs laten zien en je kunt zo doorlopen naar die deur.
Gelukkig reis ik per fietsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Mensen die elke ochtend in de file staan
Geld terugvragenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef heartwork het volgende:
Dat is inderdaad irritant.
Die mannetjes moeten maar eens wat consequenter worden in hun aanpak. Vorige week zat ik in de intercity van R'dam naar Dordt zit er een jongen in de trein met een kaart tot Zwijndrecht (1 station terug zeg maar). Niets aan de hand, geen boete, geen praatje. De conducteur liep gewoon door.
En gisteren zat er een vrouw in de trein van Utrecht naar Dordt en die had helemaal geen kaartje en die kreeg ook al geen boete. Om pislink van te worden.
Ik heb geen zin in gezeik en heb een hekel aan freeloaders en parasieten, dus reis elke dag met geldig vervoersbewijs. Maar ik weet zeker dat wanneer ik mijn kaart 'vergeet' ik gewoon die prent krijg.
En trouwens, nu ik toch aan het uithuilen ben. Vandaag 2 uur over mijn reis van Dordrecht naar Leiden gedaan omdat er een technische storing was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |