Ik zat er al op te wachten hehequote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Duidelijk dat je mij nog niet zo goed kent
Uhm mjaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF!![]()
ja, showen die hap! Ik ben hard bezig uit de friendzone te komen met mijn date: 80% kans dat het wat wordt
En hoe weet ik dat? Als zij woorden in haar mond neemt als "als het wat wordt tussen ons, dan... blablabla"
Goed op wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
KF!![]()
ja, showen die hap! Ik ben hard bezig uit de friendzone te komen met mijn date: 80% kans dat het wat wordt
En hoe weet ik dat? Als zij woorden in haar mond neemt als "als het wat wordt tussen ons, dan... blablabla"
Krijg je daar geld voor als je hem promoot?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik versier helemaal niet hier
Ik zeg van de vrouwen Kluts en van de mannen Heatwave
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik versier helemaal niet hier
Ik zeg van de vrouwen Kluts en van de mannen Heatwave
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef Feitosa het volgende:
Je bent hem telkens op aan het hemelen, dan denk ik ; er is wat mis met hem.
Wat is er voor promotie aan dat ie goed is in versieren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Krijg je daar geld voor als je hem promoot?
Je bent hem telkens op aan het hemelen, dan denk ik ; er is wat mis met hem.
Bowlenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef erikje14 het volgende:
iemand nog tips om eens wat te gaan doen dan?
Nou, telkens als je het over hem hebt lijk je hem op te hemelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is er voor promotie aan dat ie goed is in versieren?
Hoe is het met de banenjacht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef Feitosa het volgende:
Hij's een van mijn beste vriendenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, telkens als je het over hem hebt lijk je hem op te hemelen.
Nee, dat is inderdaad iets wat ik leuk vind ja, maar goed, je ontmoet niet zoveel mensen zo eejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou een rondje op de motor rijden als ik jou wasmaar dat zal voor jou niet speciaal meer zijn denk ik zo
dat doe je bij bijna iedereenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik noem 'm ook gewoon af en toe een slettebak hoor, beter opletten
Ach, dat hebben mensen als ik wel eens, Jezus, Boeddha, Mohammed, HeatWave... same diffquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, telkens als je het over hem hebt lijk je hem op te hemelen.
Tourtochtje met vrienden combineren met een etentje / terrasjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad iets wat ik leuk vind ja, maar goed, je ontmoet niet zoveel mensen zo eej
lijkt me bijna allemaal wel leuk, maar niet in m'n 1tjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bowlen
karten
Bios
Dierentuin![]()
Naar een race ( spa/zandvoort )
Buitenlandse steden verkennen ; Gent, Brussel, Dusseldorf, Koln...etc
concert
etc......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |