Yepyepquote:
Nee, meer als een puppy die tegen elk been oprijdt dat bij hem in de buurt komtquote:
Mhh Dawg of D_H bij de mannen en bij de vrouwen.... Kluts of Noukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Vooruit, een vraag: Wie van de singles zie jij als de persoon die het makkelijkst versiert?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, meer als een puppy die tegen elk been oprijdt dat bij hem in de buurt komt
Geniet maar even mee met het laatste setje van defqonquote:
Daarvoor loop ik te kort mee hier, maar ik kan mezelf wel uitsluiten.... ben geen held op dat gebiedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Vooruit, een vraag: Wie van de singles zie jij als de persoon die het makkelijkst versiert?
Vraagsteller beantwoordt het altijd eerst, Rip. Dat weet jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me echt HEEL eng om als undercover agent in zo'n drugsbende te infiltrerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:00 schreef Belsezar het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)sbende-opgerold.html
Ik ken het kopstuk van de bende. Hij is getrouwd met mijn nichtje
Maar goed, ze wist het, eigen schuld.
Vind ik moeilijk te zeggen adhv forumposts.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Headhunterzquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geniet maar even mee met het laatste setje van defqon![]()
Headhunterz 1,5 uur door je speakers
LINK
Ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarvoor loop ik te kort mee hier, maar ik kan mezelf wel uitsluiten.... ben geen held op dat gebied
Daar moet je volgens mij wel aardige cohones voor hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lijkt me echt HEEL eng om als undercover agent in zo'n drugsbende te infiltreren
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef mrbox het volgende:
Mhh Dawg of D_H bij de mannen en bij de vrouwen.... Kluts of Nouk
Vlak Belz niet uit, en rip zelfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh Dawg of D_H bij de mannen en bij de vrouwen.... Kluts of Nouk
is goed.. moet je ff pmen.. ik lees hier niet zoveel meer meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Headhunterz![]()
Ik vraag je nog een keer om de link als ik thuis ben
KF!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
AA![]()
Ik moet op msn even een foto showen van een nieuwe dame
Kittensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat er weer vandoor, ff een middagje op een stel kittens passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |