Heb een leaseautoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zou dat ook kunnen met een leaseauto dan?
Heb liever niet dat mijn deta bureau ziet dat ik dat doe eigenlijk.
Heb hun ook verteld dat ik daar gereden heb
Valt bij mij wel mee, zo'n 500 km woon/werk plus eventueel extra dingen (uitwedstrijdje volleyball of zo)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
rij 7 dagen in de week. maak een hoop kilometers. rij ALTIJD te hard...
dus soms pak ik een boete
Ik win. Geen warm water meer. Daag ketelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook leuk ja, maar dit gaat om een fucking raamdranger, had dat ook aangegeven toen ik belde. Komt ie binnen, "oh de dranger is kapot, zo'n ding heb ik niet in de auto"![]()
Waarom dan uberhaupt vragen waarom ze langs moeten komen?
Rip is geen leuk onderwerp?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom jij dan eens met een leuk onderwerp.
Jij wint zeker qua probleem ja.... geen warm water is kutquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik win. Geen warm water meer. Daag ketel
Heb wel een keer bezwaar gemaakt toen mijn scooter op de rollebank kwam te staan, ook 180 euro kwijtgescholdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb een leaseauto
en wat kan hun dat schelen?
Zo maar ff bij de buren vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij wint zeker qua probleem ja.... geen warm water is kut
een emmertje warm water lenenquote:
Bikkelen onder de douchequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik win. Geen warm water meer. Daag ketel
Dat scheelt. Ik rij gemiddeld maar iets van 200km per week.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
rij 7 dagen in de week. maak een hoop kilometers. rij ALTIJD te hard...
dus soms pak ik een boete
Mezelfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Vooruit, een vraag: Wie van de singles zie jij als de persoon die het makkelijkst versiert?
Onredelijke vraagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Vooruit, een vraag: Wie van de singles zie jij als de persoon die het makkelijkst versiert?
Koud of voornamelijk koud en een beetje warm. Is wel degelijk een verschil. Ga morgenochtend maar eens onder de douche staan met alleen koud water aan, dan kom je erachter dat je niet bijna altijd koud douchtquote:
irl?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Ik zie jou absoluut niet als een versierder eerlijk gezegd, KFquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Onredelijke vraag
Ik ga meestal achter sletjes aan
ja echt koud met alleen de koude kraan aan jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Koud of voornamelijk koud en een beetje warm. Is wel degelijk een verschil. Ga morgenochtend maar eens onder de douche staan met alleen koud water aan, dan kom je erachter dat je niet bijna altijd koud doucht
Nee, meer een hosselaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zie jou absoluut niet als een versierder eerlijk gezegd, KF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |