Dagje dierentuin en dan foto's maken van dierenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
heb maar 1 goeie vriend (die rijdt toevallig wel motor) en daar rijdt ik inderdaad regelmatig mee, maar ja die heeft een vrouw + kind wie dan weer niet mee kunnen. Maar daar ga ik regelmatig mee toeren/eten enz
Ik ken 'm niet eens, dus ik wacht nog evenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
wat zou je graag eens onder handen genomen worden door D_H
Waar wachten jullie dan op?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet eens, dus ik wacht nog even
Daar gaat mijn imago van frigide chick.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij hebt al 2 stemmen te pakken Kluts
Op de recensies?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Waar wachten jullie dan op?
jullie hebben beide toch tijd zat?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat mijn imago van frigide chick.
moet ik nou echt een woordgrapje gaan uitleggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Bloedt dan.
Neterlants, issie niet moeluk taal!
is ook een optiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dagje dierentuin en dan foto's maken van dieren?
Je was toch wel goed in fotograveren?
Dan kan je ook iemand uitnodigen om het te leren in de dierentuin ?
dus die van jou moeten er nog komen wil je zeggen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de recensies?
Van D_H zijn er flink wat in de omloop hier als het goed is
Nee, maar ze wel in correct Nederlands tikkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
moet ik nou echt een woordgrapje gaan uitleggen
die recensies heb je alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de recensies?
Van D_H zijn er flink wat in de omloop hier als het goed is
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ze wel in correct Nederlands tikken.
Van de mannen? Bels of DH, HW waarschijnlijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Vooruit, een vraag: Wie van de singles zie jij als de persoon die het makkelijkst versiert?
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van de mannen? Bels of DH, HW waarschijnlijk ook wel.
De vrouwen? uhmm een paar die ik als makkelijke prooi zie dat is alles.
Het went HW, het wentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Waarom ik nou elke keer?.
Laat me met rust.
Het is een vloek, HW, om zoals wij te zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Laat me met rust.
alleen jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Laat me met rust.
Idd. Als vrouw hoef je er niet veel voor te doen om een man aan de haak te slaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
De vrouwen? uhmm een paar die ik als makkelijke prooi zie dat is alles.
Maar het ging zich erom of je het kan. Volgens mij zou dat makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb op 1 keer na in 10 jaar nog NOOIT iemand via het forum/PM/fobo versierd.
Oh, dat uiteraard welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar het ging zich erom of je het kan. Volgens mij zou dat makkelijk lukken.
KF heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
"KF die ergens eenoordeel over heeft."
hoe zou je dat aanpakken dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar het ging zich erom of je het kan. Volgens mij zou dat makkelijk lukken.
Waarom vraagt iemand die meer bereikt heeft dan jezus en budha 'why god, why ? ' ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook die liggende streepjes achter de smiley:
WHY GOD, WHY!???
Vraag jij nooit iets aan je vader?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom vraagt iemand die meer bereikt heeft dan jezus en budha 'why god, why ? ' ?
Nee idd, mits je niet te kieskeurig bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef Howl het volgende:
Je moet ook niet op Fok! zijn om iemand te versieren, en zeker niet in [Singles].
[..]
Idd. Als vrouw hoef je er niet veel voor te doen om een man aan de haak te slaan.
Sorry, maar ik mag dat toch gewoon grappig vindenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
"KF die ergens eenoordeel over heeft."
VRIJHEID VAN MENINGSUITING!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik mag dat toch gewoon grappig vinden?
Gewoon mijn mening
Nee zo links ben ik niet gelukkigquote:
Dat zouden we alleen geloven als je nog nooit iemand in singles ook maar op een flirterige manier had bejegend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry, maar ik mag dat toch gewoon grappig vinden?
Gewoon mijn mening
Ik heb alleen ooit wel eens complimentjes gegeven, dat is niet flirten / online versieren , tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zouden we alleen geloven als je nog nooit iemand in singles ook maar op een flirterige manier had bejegend.
Maar, flirten is toch niet erg....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zouden we alleen geloven als je nog nooit iemand in singles ook maar op een flirterige manier had bejegend.
Een mening geven mag best! zelfs dat je op internetdating,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef KudFokker het volgende:
Maar beetje raar als je uitgelachen wordt als je ergens je mening over geeft haha
of in de fobo'squote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is KF iig morgenavond niet in [singles] te vindenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Een mening geven mag best! zelfs dat je op internetdating,, zegt
maar toen ging ik me voorstellen hoe het zou gaan als er een WILLEKEURIGE dame uit dit topic zou vragen, kom je morgenavond bij me langs KF?
Ik zeg ook niet dat het erg is, maar ik vind gewoon dat KF uit zijn nek lult.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Maar, flirten is toch niet erg....
Ja die discussie heb ik gemist... Breng me eens op de hoogtequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het erg is, maar ik vind gewoon dat KF uit zijn nek lult.
Ik ben ook een selectieve PM'erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef DragonFire het volgende:
Heatwave! ik heb nooit een pm van jou ontvangen. Grom!
Dan weet ik zeker dat ik dat niet zou doen jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Een mening geven mag best! zelfs dat je op internetdating,, zegt
maar toen ging ik me voorstellen hoe het zou gaan als er een WILLEKEURIGE dame uit dit topic zou vragen, kom je morgenavond bij me langs KF?
het is toch leuk om mensen complimenten te gevenquote:
De meeste foto's van mij zijn met bier tijdens het uitgaan, ook niet charmantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef erikje14 het volgende:
ook een nadeel van zelf veel fotograferen, ik geloof dat zo'n beetje alle foto's waar ik opsta van het afgelopen jaar in m'n fobo staan
De helft, dat is wel erg veel. Zullen dan wel alle vrouwen zijn. Wij mannen doen dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef rival het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)vreemd__.html?p=10,3
Wij niet, wij zijn single
Heldenpostquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:06 schreef DragonFire het volgende:
[..]
De helft, dat is wel erg veel. Zullen dan wel alle vrouwen zijn. Wij mannen doen dat soort dingen niet.
QFTquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:06 schreef DragonFire het volgende:
[..]
De helft, dat is wel erg veel. Zullen dan wel alle vrouwen zijn. Wij mannen doen dat soort dingen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |