Opmerking#1: Ik ben verre van een alto.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef Ritmo het volgende:
Zoveelste topic van alto die boos is dat een dom popsterretje de muziek van z'n held covert.
Nee man die gasten hebben altijd lekkere koggie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef fathank het volgende:
Ik zit te wachten op een of andere hele slechte hardcore-remix. Dan hebben de mensen van http://www.naarhouse.nl ook niks meer te zoeken op parties met die kankerbus van ze.
De aanhouder wint!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef error_404 het volgende:
voor de zoveelste keer eensch
maar begin er nu wel een beetje moe van te worden...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef error_404 het volgende:
voor de zoveelste keer eensch
maar begin er nu wel een beetje moe van te worden...
Eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef Ritmo het volgende:
He, een topic van een alto die boos is dat een dom popsterretje de muziek van z'n held covert, die hadden we nog niet gezien.
Die sitequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef fathank het volgende:
Ik zit te wachten op een of andere hele slechte hardcore-remix. Dan hebben de mensen van http://www.naarhouse.nl ook niks meer te zoeken op parties met die kankerbus van ze.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:36 schreef mrkanarie het volgende:
Het eens zo geweldige meesterstuk van Leonard Cohen, is meerdere malen in de geschiedenis herhaald. De nuances en emotie in het nummer welke in het origineel reeds aanwezig waren, zijn door mensen als Jeff Buckley misschien nog beter vertolkt, tot een nummer wat mij nog iedere keer een brok in de keel bezorgde.
Tot nu. Een of ander top40-tutje heeft het gepresteerd om dit geweldige stuk om te toveren en anaal te verkrachten tot goedkope prut, zonder enige emotie over te laten. Ik kan geen dag doorkomen zonder het ergens te horen, wat tot gevolg heeft dat ik bij het luisteren van het origineel steeds aan het trauma moet worden herinnerd.Prima als je geen gevoel voor goede muziek hebt, maar presteer het dan niet om echt goede muziek om te smeden tot een inhoudloos stuk vuil. Sterf top40, opdat alleen goede muziek mag overleven. En de media hebben ook schuld, om zoiets uit te zenden, en mij dit aan te doen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef fathank het volgende:
hurr durr vergeten hoe een downloadprogramma werkt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
WIE DE FUCK IS LEONARD COHEN ?!?
Echt dat is de zoveelste keer dat ik iemand hoor zeiken hoe een nummer van fucking Leonard Cohen verkracht wordt. Ik heb nog nooit van die kerel gehoort.
Heeft ie een top 40 hit gehad ? Heb ik um op cd ?
Please, ik need uitleg.
Ga je gang, ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Godsamme, die site is een klacht opzich waard.
Rihanna is wel lekker daarentegen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef leetzors het volgende:
Rihanna is toch wel de grootste faler wat betreft verkrachten.
Download jij artiesten die je hier op FOK ziet omdat je ze niet kent en benieuwd er naar bent?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
hurr durr vergeten hoe een downloadprogramma werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |