Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewent dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het dus NU tijd voor actie, want ik heb het idee dat jij nu nog steeds in de passieve modus blijft hangen. Ga wat doen. Schrijf je in bij een datingsite ofzo, ga daten, ga leuke dingen doen, weet ik veel. Mensen ontmoeten, kom je steviger in je schoenen te staan. Alleen JIJ kan veranderen wat "gemist" hebt..
En meer kans dat ie dan antwoord en niet het mailtje vergeetquote:[b]Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Nouk84 het [..]
Oow ja, wel leuk als je ook antwoord krijgt gelijk
Eeuhhm, nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je de reden erbij neemt waarom ik dat kan wel. Maar zou je dat echt willen dan?
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
En meer kans dat ie dan antwoord en niet het mailtje vergeet
Waarom roept iedereen toch altijd dat verandering niet makkelijk is? Ik vind het héél makkelijk, het is namelijk een kwestie van gewoon doen. Ik snap dat je stappen die je hebt genomen al heel wat zijn, maar ga nou niet achterover zitten wachten tot dat wat uit haalt, maar ga wat doen! Blijf dat soort stappen zetten..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef erikje14 het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewent dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd is
Leuke dingen doen, dat is wat lastiger in te vullen aangezien ik geen benul heb van wat ik wel/niet leuk vind en in m'n 1tje zeker niet zo snel iets zal ondernemen
En 2.20 lang!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow trouwens over het formaat van bedden. .. 180 is ideaal.. ook voor drie personen
Dat hoeft niet perse, maar mag natuurlijk altijdquote:
Inderdaadquote:
Maar ik hoef niet per sé met 3 personen in bed te liggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow trouwens over het formaat van bedden. .. 180 is ideaal.. ook voor drie personen
Graag, dan kan ik ook nog es languit liggen!quote:
Tegen elkaar aanslapen is relaxed, maar moet idd niet altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Even tegen elkaar aanliggen ok, maar als ik wil slapen moet ik los liggen.![]()
Ooit herrie gehad met m,n ex daarover.
Hij is in iedergeval groot genoeg ervoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik hoef niet per sé met 3 personen in bed te liggen
ga via die datingsite steeds met een andere dame iets doen wat je leuk LIJKT. dan leer je vanzelf wat je leuk vindt, en je raakt er aan gewend om met dames om te gaan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewent dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd is
Leuke dingen doen, dat is wat lastiger in te vullen aangezien ik geen benul heb van wat ik wel/niet leuk vind en in m'n 1tje zeker niet zo snel iets zal ondernemen
Tsja, omgeving zal daar ook nog wel wat mee te maken hebben, d'r is hier niets iigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom roept iedereen toch altijd dat verandering niet makkelijk is? Ik vind het héél makkelijk, het is namelijk een kwestie van gewoon doen. Ik snap dat je stappen die je hebt genomen al heel wat zijn, maar ga nou niet achterover zitten wachten tot dat wat uit haalt, maar ga wat doen! Blijf dat soort stappen zetten..![]()
Daar kun je dus achter komen door het te doen, wat je wel en niet leuk vindt. Daarbij zul je toch écht alleen dingen moeten ondernemen, als je niemand hebt waarmee dat kan.
Voor een keertje toch welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik hoef niet per sé met 3 personen in bed te liggen
Je zegt het zelf al, je hebt vervoer, je kunt overal heen. Weet je wat het leuke is van een stad die je niet kent? Het verkennen. Ga erheen en loop rond, je komt vast genoeg dingen tegen. Lekker terrasje, bios, weet ik het, misschien zelfs een museum wat je interessant vindt. Er is genoeg, een plan hoeft niet altijd vast te liggen, gewoon gaan en wel zien wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, omgeving zal daar ook nog wel wat mee te maken hebben, d'r is hier niets iig
Sommige mensen hebben nou eenmaal meer moeite met dingen dan anderen, ik vind het ook niet zo'n probleem om bv naar Rotterdam te crossen (uurtje rijden) maar ja, wat moet je daar dan weer gaan doen...
Ik zit in hetzelfde schuitje. En ik ben al een stuk ouder. Als je er niets aan doet, verandert er ook niets, en wordt je eenzaam oud. Is dat wat je wil?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef erikje14 het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewend dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd is
Probeer je er nou achter te komen of ik in ben voor een trioquote:
Tof!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Zo. Werk hier nu 2,5 maand en ben zojuist sort of promoted.
De nieuwe projectmanager die deze zomer in dienst komt, komt bij mij in het team, waardoor ik voor hem mag gaan werken.
Mezelf kennende zit ik binnen 30 minuten in de auto terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je hebt vervoer, je kunt overal heen. Weet je wat het leuke is van een stad die je niet kent? Het verkennen. Ga erheen en loop rond, je komt vast genoeg dingen tegen. Lekker terrasje, bios, weet ik het, misschien zelfs een museum wat je interessant vindt. Er is genoeg, een plan hoeft niet altijd vast te liggen, gewoon gaan en wel zien wat er gebeurt.
Nee, maar ik zie het wel gebeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. En ik ben al een stuk ouder. Als je er niets aan doet, verandert er ook niets, en wordt je eenzaam oud. Is dat wat je wil?
Relaxed. Dat kan goede ervaring opleveren bofkont.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
De nieuwe projectmanager die deze zomer in dienst komt, komt bij mij in het team, waardoor ik voor hem mag gaan werken.
Bij mij is het omgekeerd. heb altijd veel gedaan met vrienden of alleen en veel meiden gedate.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. En ik ben al een stuk ouder. Als je er niets aan doet, verandert er ook niets, en wordt je eenzaam oud. Is dat wat je wil?
Nice! Soort van gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Ben er ook echt blij mee. Heb nu wat projectleiders in mijn team, een projectmanager telt qua werk voor 3, dus dat word aanpoten, maar daar hou ik juist van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Relaxed. Dat kan goede ervaring opleveren bofkont.
Dat heb ik op dit moment ook. Voor mij een teken dat ik op dit moment duidelijk helemaal niet bezig moet zijn met een relatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd. heb altijd veel gedaan met vrienden of alleen en veel meiden gedate.
Maar dat betekent niet dat ik nu bijna verloofd ben o.i.d.
Nu ik eraan denk heb ik veel afgekapt als ze lieten merken dat ze meer wilden. Toch bindingsangst misschien? Heb vaak niet eens de tijd genomen om ze echt te leren kennen.
Mag je ook zeker trots op zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er ook echt blij mee. Heb nu wat projectleiders in mijn team, een projectmanager telt qua werk voor 3, dus dat word aanpoten, maar daar hou ik juist van.
Ben stiekem best trots op mezelf.
Hey dat is tof nieuws meis ! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er ook echt blij mee. Heb nu wat projectleiders in mijn team, een projectmanager telt qua werk voor 3, dus dat word aanpoten, maar daar hou ik juist van.
Ben stiekem best trots op mezelf.
Bij mij was het precies hetzelfde. Ik hield me met vanalles bezig waarbij ik niemand nodig had. Tot ik om me heen keek, en er achter kwam dat deze wereld niet voor loners is. Het is niet alleen dat je zoveel mist. Mensen zien je gewoon niet staan. Je bent die jongen die niets te vertellen heeft, die geen interessant leven heeft, die saai is, die moeilijk is in de omgang. En dat is pijnlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik me hier plotsling zo druk over maak, ik bedoel ik ben al zo lang gelukkig alleen, waarom slaat dat dan ineens om
Was die date van het weekend eigenlijk nog iets wat een toekomst gaat hebben ? Je houd wijselijk je mond daaroverquote:
Nee, ik zeg juist dat het voor een keertje moet kunnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Probeer je er nou achter te komen of ik in ben voor een trio
Dat weet je nooit he, maar het was heel erg leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was die date van het weekend eigenlijk nog iets wat een toekomst gaat hebben ? Je houd wijselijk je mond daarover
dat heeft weinig met alleen zijn te maken hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Howl het volgende:
[..]
Bij mij was het precies hetzelfde. Ik hield me met vanalles bezig waarbij ik niemand nodig had. Tot ik om me heen keek, en er achter kwam dat deze wereld niet voor loners is. Het is niet alleen dat je zoveel mist. Mensen zien je gewoon niet staan. Je bent die jongen die niets te vertellen heeft, die geen interessant leven heeft, die saai is, die moeilijk is in de omgang. En dat is pijnlijk.
Please do tell morequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je nooit he, maar het was heel erg leuk
Ik ben naar die ZOOmeravond van Artis geweest, was heel leuk. En daarna eten bij De GRoene OLifantquote:
Indd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat heeft weinig met alleen zijn te maken hoor
Nog wat karig hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben naar die ZOOmeravond van Artis geweest, was heel leuk. En daarna eten bij De GRoene OLifant
Was dat wat je wilde weten?
Mwah, 't is er wel een gevolg van, moeilijk in omgang ben ik niet, maar een prater zeker nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat heeft weinig met alleen zijn te maken hoor
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?quote:
ik begin netjes, zijn er lijstwaardige dingen gebeurd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |