zolang het maar bij de settelklok blijftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Je biologische klok is aan het tikken? Je wil settelen?![]()
Officieel is een 120 een twijfelaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat dat gewoon een tweepersoonsbed is
Een tweepersoonsbed waarin je alsnog lekker dicht bij elkaar ligt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat dat gewoon een tweepersoonsbed is
Is de generaal zo leuk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang het maar bij de settelklok blijft
180 is een goed 2persoosbed, maar wat is er mis om met z'n 2e in een eenpersoonsbed te liggen? zolang je niet van plan bent om te gaan slapen.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Officieel is een 120 een twijfelaar.
140 heb ik ook en dat vind ik ook gewoon een klein tweepersoonsbed
Toch wel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Officieel is een 120 een twijfelaar.
140 heb ik ook en dat vind ik ook gewoon een klein tweepersoonsbed
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Kluts het volgende:
Een tweepersoonsbed waarin je alsnog lekker dicht bij elkaar ligt.
90 ofzo, is echt net te klein. Zeker als de ander lang is. We hangen dan beide met armen/benen uit bed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
180 is een goed 2persoosbed, maar wat is er mis om met z'n 2e in een eenpersoonsbed te liggen? zolang je niet van plan bent om te gaan slapen.....
generaal?quote:
Generaal, majoor, kolonel, wat boeit het , als hij maar aantrekkelijk is in zijn uniform.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
generaal?Tis nog maar een majoor
Al is de nieuwe kolonel ook wel leuk
Maar ik doelde meer erop dat ik geen kinderklok wil hebben.. rammelende eierstokken enzo
Ik ook, zoals je weet ben ik niet zo vaak thuisquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:59 schreef rival het volgende:
op elke willekeurige dag kan ik dat, niet elke dag.... ik doe liever iets
Hoe staat het er eigenlijk mee? Kom eens met een updatequote:
Dat is een feit! Die ene keer dat je dan kan chillen moet je er gebruik van maken ook, dat zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook, zoals je weet ben ik niet zo vaak thuis
ik lig altijd met alles buitenboordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
90 ofzo, is echt net te klein. Zeker als de ander lang is. We hangen dan beide met armen/benen uit bed.
Het scheelt in geldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Generaal, majoor, kolonel, wat boeit het , als hij maar aantrekkelijk is in zijn uniform.
Als je het niet wil zal dat ook niet gebeuren.
Het staat eigenlijk niet, spreek hem eig niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk mee? Kom eens met een update
Even tegen elkaar aanliggen ok, maar als ik wil slapen moet ik los liggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een tweepersoonsbed waarin je alsnog lekker dicht bij elkaar ligt.
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef rival het volgende:
Dat is een feit! Die ene keer dat je dan kan chillen moet je er gebruik van maken ook, dat zeker
Ik ook, zelfs die arm om me heen is na een tijdje irritant.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Even tegen elkaar aanliggen ok, maar als ik wil slapen moet ik los liggen.![]()
Ooit herrie gehad met m,n ex daarover.
Hoe kan dat?! Na de massage en de zoen niet meer gesproken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Het staat eigenlijk niet, spreek hem eig niet meer
na die ene massagesessie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Te klein, je ligt altijd op elkaar, je kan niet even wat ruimte nemen. Zeker als het warm en plakkerig weer is. En idd, je kan niet slapen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
180 is een goed 2persoosbed, maar wat is er mis om met z'n 2e in een eenpersoonsbed te liggen? zolang je niet van plan bent om te gaan slapen.....
Heel soms, kan ik zo tegen iemand aankruipen... maar meestal is het wat jij zegt jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Even tegen elkaar aanliggen ok, maar als ik wil slapen moet ik los liggen.![]()
Ooit herrie gehad met m,n ex daarover.
Geld maakt niet gelukkig, is wel handig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het scheelt in geldgelukkig
[..]
Oke, schrok al.quote:
En brakjes nu? Lekker naar de markt met dit weer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Ofresca het volgende:
College weer overleefd!
En ff fruit van de markt gehaald.
Nee niet echt. Wel eens hoi gezegd als ik hem zag in de kantine. Maar ik zie hem eigenlijk nooit en zeker niet alleen. En hij is ook niet altijd aanwezig hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe kan dat?! Na de massage en de zoen niet meer gesproken?
Je kunt hem toch mailen. Of heb je geen behoefte meer om hem te zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee niet echt. Wel eens hoi gezegd als ik hem zag in de kantine. Maar ik zie hem eigenlijk nooit en zeker niet alleen. En hij is ook niet altijd aanwezig hier.
en ja ik zou kunnen bellen ofzo, maar daar ben ik te schijterig voor
Nee valt mee gelukkig. Jij wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En brakjes nu? Lekker naar de markt met dit weer!
Brak - checkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee valt mee gelukkig. Jij wel?
Het heeft vandaag, maandag en in het weekend nog niet geregend in Groningen.![]()
En daar lekker wel, heel veel.
Ik ook. Maar ik kan er niet tegen als iemand tegen mij aan kruipt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het echt heerlijk om de hele nacht tegen iemand aan te kruipen. Uiteindelijk rol ik in mijn slaap ook wel weg, maar heerlijk om elkaar 's nachts weer op te zoeken. Dat is echt heel lekker
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het echt heerlijk om de hele nacht tegen iemand aan te kruipen. Uiteindelijk rol ik in mijn slaap ook wel weg, maar heerlijk om elkaar 's nachts weer op te zoeken. Dat is echt heel lekker
warm en plakkerig... dan moet je er het heet en nat maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Te klein, je ligt altijd op elkaar, je kan niet even wat ruimte nemen. Zeker als het warm en plakkerig weer is. En idd, je kan niet slapen dan
Niet? Ooh ik vind dat echt heerlijk.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef Ofresca het volgende:
Ik ook. Maar ik kan er niet tegen als iemand tegen mij aan kruipt.
Kun je het je veroorloven om een dagje niets te doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Brak - check
Regen - check
Geen zin wat te gaan doen - check
Klopt, maar dat was ik van plan om morgen even te doen. Weet ik ook zeker dat hij hier isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Je kunt hem toch mailen. Of heb je geen behoefte meer om hem te zien?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef erikje14 het volgende:
toch wel moelijk om dat aan te horen af en toe, dan denk ik echt, had ik 15 jaar terug maar wat actiever/andere dingen gedaan, maar goed gedane zaken...
Ik kan het mij veroorloven om jaren niets te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je het je veroorloven om een dagje niets te doen?
Dat snap ik ook wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
warm en plakkerig... dan moet je er het heet en nat maken.
Wel als het gewoon bij kriebelen blijftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik kan er niet tegen als iemand tegen mij aan kruipt.
Dan is het dus NU tijd voor actie, want ik heb het idee dat jij nu nog steeds in de passieve modus blijft hangen. Ga wat doen. Schrijf je in bij een datingsite ofzo, ga daten, ga leuke dingen doen, weet ik veel. Mensen ontmoeten, kom je steviger in je schoenen te staan. Alleen JIJ kan veranderen wat "gemist" hebt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef erikje14 het volgende:
toch wel moelijk om dat aan te horen af en toe, dan denk ik echt, had ik 15 jaar terug maar wat actiever/andere dingen gedaan, maar goed gedane zaken...
Oow ja, wel leuk als je ook antwoord krijgt gelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt, maar dat was ik van plan om morgen even te doen. Weet ik ook zeker dat hij hier is
Dat ik eingelijk 15 jaar terug eens wat activer had moeten zijn, dan had ik nu misschien iemand gehad om tegenaan te kruipenquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan het mij veroorloven om jaren niets te doen.
Als je de reden erbij neemt waarom ik dat kan wel. Maar zou je dat echt willen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |