Niks mis mee toch? Je bent toch al praktisch dood na je 29e.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
Inderdaad, toen werd je ook niet ouder dan 30 jaar en had je dus ook geen last van telefoontjes, 's avonds onder het eten van een vers neergeknuppelde buffel, over je pensioenvoorziening en oudedagreserves . . .
Niet echt. Maar goed, stel je voor, als je iemand niet mocht kon je hem gewoon de hersens inbeuken zonder dat iemand er ooit achter zou komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:48 schreef Lkw het volgende:
Eten verzamelen heet nu werken. En je vader helpen heet nu school.
Ja ik ken er ook meerdere.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ken hoogleraren aan Amerikaanse universiteiten die stellen dat de mensheid weldra terugkeert naar hunter-gatherer modus.
Niet echt? Echt wel. Het komt op hetzelfde neer, alleen hebben we de boel oneindig ingewikkelder gemaakt. Dat van die hersens inbeuken staat me wel aan ja, ik heb wel wat mensen op het oog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:48 schreef PretKroket het volgende:
Niet echt. Maar goed, stel je voor, als je iemand niet mocht kon je hem gewoon de hersens inbeuken zonder dat iemand er ooit achter zou komen.
Ivm ondergang van het fiat-geld. WO3 en een failliete Amerikaanse overheid?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ken hoogleraren aan Amerikaanse universiteiten die stellen dat de mensheid weldra terugkeert naar hunter-gatherer modus.
op het gebied van voedsel zou het zeker niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het toen ook veel leuker.
Weet nog dat ik een keer met een dode fazant in mn hand stond en zoo trots was!
En toen werd ik doogeknuppeld
Ik ga altijd op gewelddadige manieren dood, weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, was jij dat? Fazant was lekker trouwens, jij een beetje taai.
In die tijd had Vodafoon (toen werkende onder de naam Libertel Postduif groep) anders wel een belabberde dekking. . .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ivm ondergang van het fiat-geld. WO3 en een failliete Amerikaanse overheid?
Ik zou overigens best zo rond 1900 geleefd willen hebben.
Mooi, ik heb namelijk een hekel aan bellen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:00 schreef SpiekerJozef het volgende:
In die tijd had Vodafoon (toen werkende onder de naam Libertel Postduif groep) anders wel een belabberde dekking. . .
Lijkt mij ook niet verkeerd, ik heb niet zoveel met deze tijd vol plastic proleten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
zonder antibiotica, moderne tandheelkunde en een supermarkt vol exotisch voedsel vindt jij het echt niet zo leuk. geloof me.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet verkeerd, ik heb niet zoveel met deze tijd vol plastic proleten.
De tijd met dat geld nog waarde had, de tijd waarin vrije markten nog hun gang konden gaan en de tijd waarin veel nieuwe ontdekkingen gedaan werden. 1900 tot 1930 was echt de Nederlandse gouden eeuw voor de natuurkunde en men legde ook de grondslag voor de serieuze economische wetenschap (niet om Adam Smith tekort te doen, maar dat waren meer moraal-filosofen).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:18 schreef Lkw het volgende:
Lijkt mij ook niet verkeerd, ik heb niet zoveel met deze tijd vol plastic proleten.
Nog wakker??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De tijd met dat geld nog waarde had, de tijd waarin vrije markten nog hun gang konden gaan en de tijd waarin veel nieuwe ontdekkingen gedaan werden. 1900 tot 1930 was echt de Nederlandse gouden eeuw voor de natuurkunde en men legde ook de grondslag voor de serieuze economische wetenschap (niet om Adam Smith tekort te doen, maar dat waren meer moraal-filosofen).
Zonder alle medische kennis die we nu wel hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |