Dat een marokkanencapuchon noemen =quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:31 schreef Prosac het volgende:
Is dat mode in de randstad, die marokkanencapuchon?
Moet je het prijskaartje er af halen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
Maar oke in me boerendorp word ik raar nagekeken met dat ding aan
Die zat er heul niet aan.quote:
Jas met capuchon is hier exclusief voorbehouden aan Marokkanen en wiggers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat een marokkanencapuchon noemen =![]()
![]()
Je kan wel zien dat ze in het boerenland geen echte marokkanen hebben
Marokkanen hebben bontkraagjes als capuchonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jas met capuchon is hier exclusief voorbehouden aan Marokkanen en wiggers.
Bontkraag is het allang niet meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Marokkanen hebben bontkraagjes als capuchon
En ik moet nog de eerste Marokkaan ontmoeten die een carhartt jas heeft
170 euro voor een goede jas vind ik niet duur.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bontkraag is het allang niet meer.![]()
En merk maakt ook weinig uit.![]()
Zag laatst wel een verschrikkelijk mooie PME jas.![]()
Vond alleen 170 euro wat veel
Ja, wtf Almerequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die zat er heul niet aan.
Maar in Almelo is zo ding normaal dus
Almere?quote:
Ik nu nog wel. Maar twijfel met de dag of ik die jas toch niet moet gaan halen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
170 euro voor een goede jas vind ik niet duur.
Laat ons eens mee twijfelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik nu nog wel. Maar twijfel met de dag of ik die jas toch niet moet gaan halen.
quote:
Vertel me de grapquote:
Ik las Almere.quote:
Scheelt niet veulquote:
100 ? WTFquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die pedo van gisteren had 100 kinderen misbruikt.
Doodstraf.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bos81 het volgende:
ja de zwaarst mogelijke straf is veel te licht voor zo'n vergrijp
Nou nee, laten we daar maar niet aan beginnenquote:
Tien jaar voor elk kind lijkt me netjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou nee, laten we daar maar niet aan beginnen
Waarom heb je daar een motorclub voor nodig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon als hij vrijkomt met de motorclub voor de deur staan en al z'n privegegevens op internet zetten
Was laatst een reportage over pedofielen op netwerk oid. Er was een motorclub tegen pedo's. Een deel daarvan ging hele avonden voor het huis van een pedo staan, lekker intimiderendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een motorclub voor nodig?
Leuke vrijetijdsbesteding.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Was laatst een reportage over pedofielen op netwerk oid. Er was een motorclub tegen pedo's. Een deel daarvan ging hele avonden voor het huis van een pedo staan, lekker intimiderend
98 Waren het er. Het is een smerige viezerik, maar give the guy some slack dude.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef Prosac het volgende:
100, mooi rond aantal. Hoeft hij zich geen zorgen te maken dat het met een kutgetal als 97 was ofzo.
Dat zou ik niet kunnen. Ik ben te zwak voor deze wereld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef toma het volgende:
Stenigen zo'n debiel. Dan kom ik persoonlijk langs om een stoeptegel op z'n neus te smijten.
Wat een homo's zeg, gebruik dan minstens wat geweld of ga wat nuttigs doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Was laatst een reportage over pedofielen op netwerk oid. Er was een motorclub tegen pedo's. Een deel daarvan ging hele avonden voor het huis van een pedo staan, lekker intimiderend
Met zulke mensen moet je geen medelijden hebben. Dat had hij die 98 keer ook niet toen ie z'n verrotte lul in een zwakbegaafd kind stak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen. Ik ben te zwak voor deze wereld.
Niet mijn ding, maar wel tof.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik had ooit belooft hier een keer wat van mijn band te posten, dus check het: KLIK
Ik ben de rappende David.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |