abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:58:56 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71049147
Ja he. Ze praat aan één stuk door sowieso. En toen ik d'r zo hoorde moest ik d'r ook even echt erg missen.
pi_71049535
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:55 schreef Luchtbel het volgende:
Etters zijn het

Jolie is logeren en belde op: 'En toen ging ik in het badje in de tuin en toen kwamen er buurkinderen en dat zijn mijn vrienden geworden en toen gingen we daar ook nog knikkeren en toen was ik blij dat ik ook mijn fiets bij me had en toen moest ik je even missen en ging ik duimen op de stoep en toen kwamen mijn nieuwe vrienden, die buurkinderen weet je nog en toen ging ik weer in het badje en toen mocht ik nog helpen met koken. Veel he?'
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:56:49 #153
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_71056075
Reclame van Muzzy op de tv. "Nu echt waar voor je geld!"

"Die moet je kopen mama, die geeft dan echt geld!"
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 juli 2009 @ 09:08:32 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71056339
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ja he. Ze praat aan één stuk door sowieso. En toen ik d'r zo hoorde moest ik d'r ook even echt erg missen.
Zo kreeg ik gisteren een mailtje van mijn zoon, die bij oma logeert
quote:
goeie morgen mama.

ik ben heel blij dat ik je morgen weer ga zien.

helaas duurt het wat langer voor papa.

doe papa de groeten van me en geef hem een heele dikke kus.

en voor jou ook een heele dikke kus en de groeten van me.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71056569
*knip* verkeerde topic
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:33:44 #156
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_71058588
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:23 schreef Vivi het volgende:
[...]

bij het passeren van een ekster roept de kleine held "Kijk us mama! Een etter!".

.
Bij Jasper op het KDV was een leidster die Esther heet. Die verscheen op een dag in een zwart-witte trui en werd sindsdien door Jasper 'Ekster' genoemd.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_71182937
Sander was op zijn tractor net buiten de tuin aan het "cruisen", Koen had ik op mijn arm, en ik was de boodschappen aan het uitladen.
Opeens hoorde ik een gil en gehuil: "Maaammaaaaaa"
Ik schrik en ik kijk om het hoekje...
Zit Meneer met zijn vinger vast in het gaatje (waar normaal die aanhanger vast zit)
Paniek alom, en ik zei tegen Sander dat hij even rustig moest blijven en dat ik even naar binnen ging.
Koen in de woonkamer in zijn stoel gezet voor de tv (ja ik weet, erg verantwoord blablabla)
Ik pak een glas water en het zeeppompje, doe wat water op Sander's vinger en daarna wat zeep.
Koste even wat moeite maarrrrrrrr zijn vinger ging los.... De paniek is weg en Sander zegt:
"Nou mama, nu ben je mijn held"

Ik:
pi_71186652
Haha zo heb ik ook nog een leuke.
Dochtertje van een collega moest naar het ziekenhuis omdat ze misschien de ziekte van pfeiffer had.

"Ik kom hier om bloed te prikken. Want de dokter zegt dat ik de ziekte van wijven heb. Maar ik ben nog maar een meisje hoor."
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:21:07 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71190112
Ziekte van wijven...

En hoera voor de held!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71195828
Mijn neefje van net zes heeft hier het weekend gelogeerd.

Ik vroeg hem zaterdagmiddag in de supermarkt wat hij 's avonds voor groente wilde...
"Groentesoep!"
Hmzzz..

Zondagochtend had ik sinaasappels uitgeperst en ingeschonken voor m'n vriend, neefje en voor mezelf. Neefje wilde het eigenlijk niet drinken, maar ik vond dat hij het best even kon proeven.
Na enig aandringen nam hij een slokje, keek hij eventjes heel blij en daarna zei hij: "Maar het is wel een béétje vies, hoor!" (niet toegeven dat het gewoon lekker is)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:24:27 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71199480
Vandaag was ik met mijn oudste dochter (3) een ijsje aan het eten in het dorp terwijl mama even naar de HEMA was. Op een zeker moment vroeg ze me waar mama was. "In de HEMA" zei ik.
Even was het stil. Toen vroeg ze me heel ernstig "Is mama dood dan?"
"Maar Prulleke, hoe kom je daar nu toch bij?"
"Hoe kan mama anders in de hemel zijn gekomen?"
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_71200052
ach gos! volgens mij hebben we die HEMA/hemel-verwarring hier ook wel eens gehad inderdaad.

Piet vanmorgen "mama, de doodstraf bestaat wel in Nederland hoor!'
ik, verbaasd: "nee hoor, hoe kom je daar nou bij?"
Piet: "voor vliegen!"

(ik had net een paar vliegen doodgemept na ze dringend toegesproken te hebben dat ze naar buiten moesten of anders... )
pi_71260206
P&F liggen in bed en door de babyfoon hoor ik het volgende gesprek..

F : P ???
P : Ja!
F: tas mee? Werken?
P : Nee, ikke niet hoeft werken
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:05:41 #164
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71265269
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
ach gos! volgens mij hebben we die HEMA/hemel-verwarring hier ook wel eens gehad inderdaad.

Piet vanmorgen "mama, de doodstraf bestaat wel in Nederland hoor!'
ik, verbaasd: "nee hoor, hoe kom je daar nou bij?"
Piet: "voor vliegen!"

(ik had net een paar vliegen doodgemept na ze dringend toegesproken te hebben dat ze naar buiten moesten of anders... )

Geweldig hoe hij nadenkt over zoiets!

Kapitein, waar zouden ze het vandaan halen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71269895
Kapitein, was Pien vrij vandaag?!

Anna is ineens nogal bezig met borsten. "mama, volgens mij zijn m'n borsten al een beetje gegroeid hoor!" (gevolgd door een vrolijk dansje + liedje: "m'n borsten zijn gegroeid, jaaaah m'n borsten zijn gegroeid!!"
en gisteren ineens tegen de Barbie: "Barbie, wat heb JIJ een grote borsten zeg! Tjongejonge!"
pi_71270526

Heeft ze al een bikinitopje aan?

Er liep pas een papiervisje door 't huis hier. Ik haalde een papiertje, maakte 'm dood en gooide hem weg. Myrthe legt uit aan het buurjongetje dat erbij is: 'Mama wilde dat papiervisje oppakken en naar buiten brengen, maar tsja, soms pakt ze ze wat te hard en dan gaan ze dood.' Meestal roept ze me juist om ze dood te maken, maar doodmaken vindt ze blijkbaar niet goed te verantwoorden tov haar vriendje.
pi_71270644
hihi daar heeft ze 'n mooi verhaal van gemaakt dan!

nee, nog geen bikinitopje, maar wel bijna! (er is er toevallig net 1 onderweg ).
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:01:11 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71278714
Oh de borstenfase. Die heeft Jolie ook gehad

Vanmorgen 'Mama morgen he, later, is dat. Later als ik vijf ben.'
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:19:41 #169
105850 Fuente
mamamuts
pi_71279274
Oh LB, dat zegt Sara ook altijd: later als ik 4 bent, als ik naar school gaat, dan bent ik groot he, dan bent ik 4, dat is nog heeeeeel even slapen

En vanmorgen toen ik tegen haar zei dat Merel verkouden is zei ze: Dan moet je maar even eten op haar kamer leggen!

uitje, tegen de verstopte neus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71281346
Niels 4 jaar hangt wat op de bank. Flink ziek geweest de afgelopen week (keelontsteking) en dus veel ijsjes op.

Het ene ijsje was nog niet op en hij wilde al een nieuwe.

N: mama nog een ijsje appeblief
Ik: nee knul strakjes weer
N: ahh maannnn das paardeloos!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_71385330
Amber heeft 2 paar crocs. 1 paar echte en 1 paar neppe.
Van de week wilde ze d'r neppe neit aan want daar krijgt ze bladeren van..blaren dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:37:36 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71440967
teveel praatjes om ze allemaal te benoemen maar ze zijn weer mooi.

Mijn kleine talenwonder kan al heel goed engels en heel goed nederlands, maar soms dan verzint ze ook wel wat.

Arwen wou tegen een meisje vragen of ze asjeblieft wou opschuiven:

can you please eupskieven
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 juli 2009 @ 03:31:55 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71448387
Eupskieven

B. scheurde een onderdeel van een spel opzettelijk stuk.
Opa: Nou is het kapot!
B. op een geruststellend toontje: Oh opa, papa kan wel alles maken.

[ Bericht 16% gewijzigd door RockabeIIa op 30-07-2009 08:14:07 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71452528
Mijn zusje is er en is met Amber aan het gek doen. Ambe rdoet steeds ABC ABC dus mijn zusje zegt: Amber, kan jij het alphabet opzegggen?

Amber: AL FA BETH
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:54:55 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71454099

Die van ons hebben ook leuke uitspraken.

Op de terugreis van de vakantie zat het spul op de achterbank te wachten tot eindelijk die tv-schermpjes aan mochten (is wat zeg, 2 weken geen televisie ).
L vroeg nogmaals: "Wanneer mogen ze nou aan?"
Ik: "Als we op de snelweg zitten."
C: "Is dit dan de zachtjes-weg?"
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')