Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef Robinhoo het volgende:Oke.
Ik was zaterdag jarig, maja ik hield vrijdag voor kameraden en zij was daar dus ook. Ach alles leuk en goed enzo, ze hield toch wel niet zoveel van me. Dat ik nooit bij haar weg mocht gaan etc.
Nouja leuk dacht ik. Zaterdagavond hield ik verjaardag voor de familie en ging daarna naar het café. In het café word ik plots gebeld door een nummer wat ik niet ken. Een vage kerel die ik ver ergens ken, begint te schreeuwen dat me vriendin zit vreemd te gaan. Me vriendin krijgt het gesprek mee ofzo, en begint te schreeuwen dat het onzin is
Oke het is onzin, ik ga zak lekker door in cafe. Zondagmorgen word ik wakker doe me mobiel aan, krijg een smsje jeweetwel dat iemand heeft gebeld maar geen voicemail heeft ingesproken. Het was een of ander vaag nr wat ik niet kende. Naja heb ik wel vaker, zal wel niks belangrijks zijn.
's middags kom ik fucking op msn, en die kerel die me zaterdagavond belde begint tegen me te praten op msn. Jaa het is geen onzin, later is ze toch vreemd gegaan. Ik zeg: No way ?

Nee het was echt zo. Ik vraag het haar beste vriendin die toevallig op msn was, ja het was waar.
Direct komt mijn vriendin op msn, en begint te schreeuwen dat het ZOOOO KUT IS, IK WOU HET NIET , IK VIND HET ZO ERG, IK HOU ALLEEN VAN JOU, IK WIL JE NIET KWIJT. {

}
Ik geloofde er geen zak van, en reageerde er niet/nauwelijks op. Gisteravond ging ik uit, en zij was er ook

Ze tikt me aan en zegt : Hoi. Ik zeg terug: Hoi en keer haar de rug toe. Begint ze te huilen

Naar veel gezeur verder van haar vriendin, ga ik met haar buiten praten. AAAH HET WAS TOCH ZO ERG, IK HOU TOCH ALLEEN VAN JOU DAT WEETJE TOCH. nou komt mijn faal gedeelte: heb het haar zo half vergeven.