Staat idd bekend als B.A.quote:
In België heb je doorgaans een probleem als je dat niet doetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef BluesRebel het volgende:
Na genoten te hebben van je paint: terechte klacht
Maar wie de neuk geeft fooi aan een uitsmijter!?![]()
Het is dan wel baas als je je gebruikte kauwgom in z'n hand deponeert als blijk van afkeuren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In België heb je doorgaans een probleem als je dat niet doet(of in ieder geval kijken ze je zo aan
)
Waar ik uitga is doorgaans ook polite aanwezig bij de deur, dus ze houden zich wel koestquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:55 schreef Henno het volgende:
[..]
Het is dan wel baas als je je gebruikte kauwgom in z'n hand deponeert als blijk van afkeuren.
Ik ben zelf alleen bang dat ik niet hard genoeg kan rennen na een dergelijke actie
Ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdorie ik zat hier aan te denken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ligt ook een beetje waar je heen gaat. De gemiddelde Sjonnie-tent heeft ook de gemiddelde lage intelligentie uitsmijter. Als ik ergens kom wat niet al te grootschalig is zijn de portiers meestal erg vriendelijk (al ligt het natuurlijk ook wel een aan watvoor muziek/mensen je krijgt).
Overigens ben ik wel benieuwd waar je heen gaat als de politie voor de deur kampeert..
Ik ben geen stamgast hoor,kom er al jaren niet meer, maar bij de Bobs in Uitgeest is altijd wel voldoende blauw (in gele hesjes) te vinden (ook bij de deur).quote:Op woensdag 17 juni 2009 03:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ligt ook een beetje waar je heen gaat. De gemiddelde Sjonnie-tent heeft ook de gemiddelde lage intelligentie uitsmijter. Als ik ergens kom wat niet al te grootschalig is zijn de portiers meestal erg vriendelijk (al ligt het natuurlijk ook wel een aan watvoor muziek/mensen je krijgt).
Overigens ben ik wel benieuwd waar je heen gaat als de politie voor de deur kampeert..
quote:
quote:
Bill Goldbergquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef MervinMinky het volgende:
Whhaaha vette paint TS, zeker Terminator gekeken![]()
![]()
In Italie in Rimini was ik naar zo'n disco en die uitsmuiter daar was angstaanjagend gewoon, op zijn gezicht tattoo's en een spierbundel dat ie wasMet hem wil je geen problemen.
Leek op Goldberg een beetje:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bij de Royalty's in Amsterdam heeft Remy Bonjasky nog een tijd aan de deur gestaan, ik ben er 1 keer kachellam door hem eruit gezet.![]()
Saillant detail: Ik heb met hem op de MAVO in de klas gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |