Nou, heel ingewikkeld inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef SCH het volgende:
Maar leg thuis maar uit waar dat dit nou weer over gaat...
Kijk je dit toernooi (door Saudi-Arabië bedacht) voor het eerst? Ik weet nog dat Duitsland 2005 erg leuk was om te volgenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef SCH het volgende:
Ist er eindelijk eens even geen voetbal, een paar weekjes. Hebben ze weer een of ander evenement opgeduikeld dat nergens over gaat en zenden ze het weer avond aan avond live uit bij de NOS.
En als je van voetbal houdt, zoals ik, dan moet je wel kijken. Dat is genetisch nou eenmaal zo geregeld.
Maar leg thuis maar uit waar dat dit nou weer over gaat...
Plak, onder de plak zit ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef opgebaarde het volgende:
als je niet onder de duim zit, hoef je niks uit te leggen
De winnaars van alle grote landentoernooien plus de gastheer van het volgende wk die een toernooitje afraffelen in het gastland van dat volgende wk als soort van generale repetitie.quote:
Tuurlijk, dat vinden ze thuis volkomen logisch. Nieuw Zeeland en Egypte en zo. En dat iedere avond livequote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De winnaars van alle grote landentoernooien plus de gastheer van het volgende wk die een toernooitje afraffelen in het gastland van dat volgende wk als soort van generale repetitie.
Mja?
Een WK met Trinidad & Tobago en andere D-landen is toch ook uit te leggen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat vinden ze thuis volkomen logisch. Nieuw Zeeland en Egypte en zo. En dat iedere avond live
Egyptequote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat vinden ze thuis volkomen logisch. Nieuw Zeeland en Egypte en zo. En dat iedere avond live
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
Zijn er nu ook spelers tussen die door dit stupide toernooi totaal geen vakantie hebben tussen de competitiesEn die in één ruk doormogen tot aan WK 2010
Je went er maar aan. Die Afrikanen moeten weer aan onze gewoontes wennen en al dat gelalalalala aan horen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Doc het volgende:
Ik hoop dat ze die toeters afknallen voor het WK want dit is niet om aan te zien. Ik meen serieus dat ik als voetbal verslaafde dit niet langer dan 15 minuten achter elkaar aan kan zien wegens dat klote getoeter.
Nee, daar ga ik niet aan wennen. Dan maar geen WK wedstrijden volgen - of zonder geluid.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je went er maar aan. Die Afrikanen moeten weer aan onze gewoontes wennen en al dat gelalalalala aan horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |