Change, yes we can!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat land is zo corrupt als maar kan zijn.
Wat wil je eraan doen?
Democratie in zo'n landen zeker?quote:
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Hephaistos. het volgende:
En waarom vind je Mousavi zoals ik vragen mag? Verdiept in z'n standpunten en verleden?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Chooselife het volgende:
Dom joch.
Mousavi, 30.000 executies uit laten voeren.
En nu weer oprotten je vmbo-klasje in.
Ja wat moet je nou eigenlijk, modesterretje. Moet je geen idols kijken? Of een cdtje van de toppers opzetten?quote:
En wat vond je z'n sterkste punt? Z'n rol als grondlegger van de huidige theocratie? Zijn invloed bij terroristische acties? Z'n zuiveringen van de universiteiten?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En wat vond je z'n sterkste punt? Z'n rol als grondlegger van de huidige theocratie? Zijn invloed bij terroristische acties? Z'n zuiveringen van de universiteiten?
Bevrijden.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat land is zo corrupt als maar kan zijn.
Wat wil je eraan doen?
En wat vond je z'n sterkste punt? Z'n rol als grondlegger van de huidige theocratie? Zijn invloed bij terroristische acties? Z'n zuiveringen van de universiteiten?
[..]
Ahmadinejad is een baas ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef FashionXstar het volgende:
Wanneer gaat ie nou oprotten? Vuile fraudeur![]()
[ afbeelding ]
Mousavi![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ahmadinejad LEAVE IRAN ALONE!!
[..]
Het is een keuze tussen slecht en slechter. Ik sta dan ook liever achter hem dan Ahmadinejad, gezien de demonstratie van vandaag denk ik dat er best wat gaat gebeuren. Veel jongeren zien hem dan ook als de leider van zijn ''groene'' beweging.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is een beter idee om er wat kernbommen op te gooienquote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Het is een keuze tussen slecht en slechter. Ik sta dan ook liever achter hem dan Ahmadinejad, gezien de demonstratie van vandaag denk ik dat er best wat gaat gebeuren. Veel jongeren zien hem dan ook als de leider van zijn ''groene'' beweging.
Hahaquote:
Om onschuldige mensen te vermoorden?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Het is een beter idee om er wat kernbommen op te gooien
Who caresquote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Om onschuldige mensen te vermoorden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |