Primeur manquote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe bring it on! KF als zwager, heb ik er gewoon een boksbal bij!
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een geniaal idee!
Kijk, je doet + (positieve) magneten op de bumpers van auto's en op die van een vangrail of wat dan ook...
+ & + stoot af, dus nooit meer botsingen!!
Geniaal toch ?
Laat dat zusje dan ook maar zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een geniaal idee!
Kijk, je doet + (positieve) magneten op de bumpers van auto's en op die van een vangrail of wat dan ook...
Geniaal toch ?
quote:
Schaam je niet man, satc is vetquote:
Nee 1 maarquote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef Ripley het volgende:
Maar je hebt toch al een zwager KF? Heb je 2 zussen?
Haha, goeie bijdragequote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs hele websites over hoe je zulke dingen moet doen.
http://www.sexinchrist.com/
Kijk maar eens op deze website.
Dit is een nobelprijs waardquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een geniaal idee!
Geniaal toch ?
euh ws wel want dat is weer geen gemeenschap met elkaar!?!?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een grote dildo erin drukken mag dus ook niet?
Les 1 : magneet heeft 2kanten positief en negatiefquote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het moet ook nog uitgewerkt wordenmaar ik vond het idee op zich best goed
Ik lust je rauw!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Primeur maneen boksbal die terug slaat
Er is altijd wel iets om tegenaan te botsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het moet ook nog uitgewerkt wordenmaar ik vond het idee op zich best goed
Ja dan plak je hem toch met de - op de auto en de + naar buiten...quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Les 1 : magneet heeft 2kanten positief en negatief
Jemig tijn hoe weet jij dit weerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar die's dus bezet? Wat zit je de heren dan te teasen?quote:
Echt geweldig hoe gelovige bijbelteksten creatief gebruiken om zo'n beetje alles goed te praten.quote:
Ja maar dan is het vlies stuk... en hoe bewijs je dan dat dat niet komt van de piem0l van de melkboer, maar van een grote dildo?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ws wel want dat is weer geen gemeenschap met elkaar!?!?
Hey!quote:
Ze hadden je wel kunnen beroven!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef HeatWave het volgende:envelope met Muse kaartjes hing gewoon half uit de brievenbus
.
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar die's dus bezet? Wat zit je de heren dan te teasen?
iddquote:
En er zijn natuurlijk ook hordes die zich niet in kunnen houden en het gewoon stiekem doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
sowieso is het onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja maar dan is het vlies stuk... en hoe bewijs je dan dat dat niet komt van de piem0l van de melkboer, maar van een grote dildo?
Niet naar Muse gaan, probleem opgelostquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd.
Maar goed, ze staan op de kast.
Dat is nou net met een hoop geloven, de manier waarop je iets interpreteerdquote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe gelovige bijbelteksten creatief gebruiken om zo'n beetje alles goed te praten.![]()
Die site is echt geweldig.
en der naam, die kreeg ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Ik zat niet te teasenRival vroeg hoe oud ze was, that's all
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereldquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet naar Muse gaan, probleem opgelost
Jeej.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd.
Maar goed, ze staan op de kast.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
Doen we het niet meer met jonkies of ougie's![]()
![]()
quote:
Kunnen ze altijd nog naar Parkpop, gratis ook nogquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Moeder en zus dachten hele tijd dat ze afgelopen zaterdag naar Guus Meeuwis gingen. Kijkt mijn ma toevallig donderdagavond ff naar de kaartjes, zag ze dat het vrijdag al was.![]()
Mazzeltje dus. Je zal er maar een dag later achter komen. Heb je gewoon je concert gemist.
Stiekeme seks is voor velen ook extra spannend.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En er zijn natuurlijk ook hordes die zich niet in kunnen houden en het gewoon stiekem doen.
meestertjequote:
Dat blijktquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereld.
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dan plak je hem toch met de - op de auto en de + naar buiten...
Is Guus daar ook?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kunnen ze altijd nog naar Parkpop, gratis ook nog.
Punt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!
quote:
Heb ik ooit met HW en een zooi anderen gehad toen we naar GnR in nijmegen gingen. Uiteindelijk mochten we na veel smeken toch naar binnenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Moeder en zus dachten hele tijd dat ze afgelopen zaterdag naar Guus Meeuwis gingen. Kijkt mijn ma toevallig donderdagavond ff naar de kaartjes, zag ze dat het vrijdag al was.![]()
Mazzeltje dus. Je zal er maar een dag later achter komen. Heb je gewoon je concert gemist.
Straks heeft ze een zooitje geile Fok!kers achter haar aan, kan ik haar niet aandoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |