Goede vraagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.![]()
Je hebt wel lovergirls, die raken bevriend met het slachtoffer en overtuigt haar met die vreemden naar bed te gaan enzo. Zoiets dacht ik. Deze lovergirl werkt ook voor de loverboy..ofzo of verdient er geld aan.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.![]()
Je hebt wel lovergirls, die raken bevriend met het slachtoffer en overtuigt haar met die vreemden naar bed te gaan enzo. Zoiets dacht ik. Deze lovergirl werkt ook voor de loverboy..ofzo of verdient er geld aan.
Nog een partner nodigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk aan een, baan verandering
ik zoek nog een baantjequote:
Oeii lekker hoorquote:
Als lovergirlquote:
quote:
ja maar dit is voor in t weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je werkt straks voor de Batavse
Dat is dus het kutte aan die klapmongolen..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben altijd blij dat die loverboys in ieder geval gewoon de handen uit de mouwen schudden en geen WW trekken.
Geld aftroggelen van mannenquote:
quote:
jaaaahquote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je gaat voor het grote geld
jaaa ik ken me geen beter beroep voorstellen Tijnquote:
Jij bent slechtquote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ken me geen beter beroep voorstellen Tijn![]()
I knowquote:
quote:
haha sorry ben beetje melig vanaafquote:
Onwil om te leren afstraffen, okay, maar onwetendheid afstraffen? Jij hebt ook dingen moeten leren en daar ongetwijfeld ook fouten voor moeten maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik weet niet, ergens vind ik dat domheid afgestraft moet worden. Het is erger voor de ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |