In alle bomen koperen spijkers slaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef elkravo het volgende:
Klote bomen die hars lekken op je auto... (en nee ik heb weinig keuze in mijn buurt)... allemaal kleine spikkeltjes hars over mijn hele auto... wordt schrobben...
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef PeZu het volgende:
je gaat toch gvd zelf met je domme harses onder een boom staan
Flikker op man kuthippie. Dat jij nou teveel vrije tijd hebt en de hele dagen met de bomen in je straat bezig bent, neemt niet weg dat er ook mensen zijn die wél moeten gaan werken en daar graag met een schone auto heenrijdenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Fucking gemeente heeft heir vorig jaar een stuk of 10 bomen gekapt. Van die mooie grote oude bomen. En hebben er van die sprietjes voor in de plaats gezet
"Omdat buurtbewoners hebben geklaagd dat hun auto vies wordt"
Agguuuut... je kiest er toch fucking zelf voor om die auto te hebben? Die bomen stonden hier al jaren voordat jij die auto had, buurman! Ass.
Klacht: schaduw weg door mekkerende buurtbewoners
Subklacht: mensen met een auto in Amsterdam
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef Newyorkuni22 het volgende:
... neemt niet weg dat er ook mensen zijn die wél moeten gaan werken en daar graag met een schone auto heenrijden
Makkelijk lullen dan héquote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten fietsen van m'n werk. Geen auto nodig en de fiets is door de baas betaald.
Ik zeg:quote:Op maandag 15 juni 2009 18:41 schreef tazmanian het volgende:
ik zeg "was straatje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |