Hij is baasquote:
Zo vaak kom ik niet in dequote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef sinadO het volgende:
Was het fijn TS, de afgelopen jaren, onder je steen?
Oke, in principe is vrouwen in elkaar meppen een positief iets, maar al dat spektakel is echt niet nodig bij die film. Waarom geen goed gesprek?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is écht de beste film ooit. Nog nooit een hollywoodfilm gezien waar zoveel vrouwen eens lekker in elkaar gerost worden door Nicolas Baas Cage
Hier een goeie samenvatting van de film:
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is écht de beste film ooit. Nog nooit een hollywoodfilm gezien waar zoveel vrouwen eens lekker in elkaar gerost worden door Nicolas Baas Cage
Hier een goeie samenvatting van de film:
en je komt ook nooit buiten en kijkt nooit tv?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet in deFree Record Shop
Want dat heeft met elkaar te maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je komt ook nooit buiten en kijkt nooit tv?
dat je die vraag moet stellen zegt genoegquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Want dat heeft met elkaar te maken?
De FRS kan toch ook een winkel zijn waar ik weinig kom?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je die vraag moet stellen zegt genoeg_!
Reservoir Dogs ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:34 schreef Ascendancy het volgende:
Koopjesbak kan ook goed zijn.
Shawshank redemption ligt ook voor 3 euro bij de freerecordshop
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De FRS kan toch ook een winkel zijn waar ik weinig kom?
Is TS dood dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:46 schreef Asgard het volgende:
Men, hoe groot was die steen waaronder je lag TS?
Tegenwoordig kijkt men buiten naar TV, wist je dat ook al niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Want dat heeft met elkaar te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |