Nee niet echtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Krijg je wel eens informatie terug over de uitkomsten? Dat vind ik altijd heel irritant, zelfs als je er om vraagt sturen ze de uitkomsten gewoon niet op naar de deelnemers. Ik vul nu dus eigenlijk nooit meer enquetes is, alleen onder dwang.
Dat is wel heerlijk jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb er ook eens een bij een tentamen gehad, stond op de laatste bladzijde een enquete waarmee je 1 punt (op 60/70 punten in totaal) kon verdienen, dat vond ik nog wel een aardig idee.
Bij ons wordt het teruggekoppeld tijdens een college.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Krijg je wel eens informatie terug over de uitkomsten? Dat vind ik altijd heel irritant, zelfs als je er om vraagt sturen ze de uitkomsten gewoon niet op naar de deelnemers. Het is geen onredelijke vraag lijkt mij maar ze zijn er gewoon te laks voor.Ik vul nu dus eigenlijk nooit meer enquetes is, alleen onder dwang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |