abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70048312
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Krijg je wel eens informatie terug over de uitkomsten? Dat vind ik altijd heel irritant, zelfs als je er om vraagt sturen ze de uitkomsten gewoon niet op naar de deelnemers. Ik vul nu dus eigenlijk nooit meer enquetes is, alleen onder dwang.
Nee niet echt

Ze claimen dat ze er wat mee doen om de studie beter te maken, maar hoe weet ik niet. Maar we kregen et ds in et laatste college dus dan vul je het wel ff snel in.
pi_70048384
Ik heb er ook eens een bij een tentamen gehad, stond op de laatste bladzijde een enquete waarmee je 1 punt (op 60/70 punten in totaal) kon verdienen, dat vond ik nog wel een aardig idee.
pi_70048390
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb er ook eens een bij een tentamen gehad, stond op de laatste bladzijde een enquete waarmee je 1 punt (op 60/70 punten in totaal) kon verdienen, dat vond ik nog wel een aardig idee.
Dat is wel heerlijk ja
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:47:03 #29
181126 MouzurX
Misschien?
pi_70092371
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Krijg je wel eens informatie terug over de uitkomsten? Dat vind ik altijd heel irritant, zelfs als je er om vraagt sturen ze de uitkomsten gewoon niet op naar de deelnemers. Het is geen onredelijke vraag lijkt mij maar ze zijn er gewoon te laks voor. Ik vul nu dus eigenlijk nooit meer enquetes is, alleen onder dwang.
Bij ons wordt het teruggekoppeld tijdens een college.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_70093920
Ik maakte kans op een Wii als ik even invulde wat ik van het teamwork vond in m'n laatste groepsproject, ok het is een Wii maar altijd beter dan een opblaaspoef (wtf man wie verzint zo'n prijs, daar zitten we echt op te wachten hoor )
pi_70094331
Je begrijpt pas hoe ontzettend blij je iemand maakt door het invullen van een enquete als je zelf empirische data hebt moeten verzamelen middels enquetes, voor bijvoorbeeld een scriptie.

Niet dat ik een stel kutstudenten zou gaan raadplegen als ik waardevolle data wil verzamelen, maar dat is nu even niet van belang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')