Inleiding:Meestal luister ik naar de radio, omdat ik geen liedjes download. Reden: Omdat mijn laptop niet veel opslag heeft, én omdat als ik op youtube liedjes opzet ik nooit op de namen kan komen van liedjes. Dus is Radio een logische keuze..
Of toch niet? Ik zie jullie denken: "
Nou ik denk dat het geen logische keuze is, anders zou Deepart hier geen topic over maken", klopt.
Topicwending:Vaak merk ik tijdens het luisten naar de radio dat er de hele dag 10 verschillende nummertjes op random repeat staan. Echt de hele tijd dezelfde nummers die op het begin erg leuk zijn maar na verloop van tijd als ooraids aanvoelen.
Eindconclusie:Radio zenders en dan met name Q-music en SlamFM draaien elk uur de zelfde nummers. Daarom is de commerciele radio kut...jes
Naam:Deepart
Klas: A2B
Paint:
![]()
Antiklacht: Ruud de Wild
Bonusklacht: Heel de tijd die file meldingen zijn ook aids, maak gewoon een radiozender aan waar de hele dag door filemeldingen en nieuws uitzendingen worden besproken. Hier in Nederland weet je dat je in de file komt te staan, en als je echt belangrijk bent heb je wel een Tomtom met filemelder erop.
Ik hoor de hele tijd hetzelfde nieuws. Meestal kijk ik in de morgen even op Nu.nl, en de rest van de tijd hoor je op de radio van "Vrouwen hebben vaker sex op vakantie dan mannen" terwijl ik dat godverdomme gistere al gelezen heb