neem je die gozer toch mee die teveel gedronken had. Hij merkt het toch niet. Behalve waar die pijn in zijn reet vandaan komt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef P1N00 het volgende:
ik had dus helemaal geen tijd om een meisje te regelen dat met mij mee wou
Het is iig een goed excuus voor jezelf, maar diep in je hart weet je beterquote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef P1N00 het volgende:
ik had dus helemaal geen tijd om een meisje te regelen dat met mij mee wou
Goed ideequote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef wise het volgende:
[..]
neem je die gozer toch mee die teveel gedronken had. Hij merkt het toch niet. Behalve waar die pijn in zijn reet vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die avond dus nietquote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef error_404 het volgende:
Dus je klacht is dat je geen lekkere wijven kunt krijgen...?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
Hou de volgende keer een punt coke onder zijn neus. Daar knapt ie van op.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef error_404 het volgende:
Dus je klacht is dat je geen lekkere wijven kunt krijgen...?
nou, wat is in dat geval dan belangrijker?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef P1N00 het volgende:
[..]
Die avond dus niet, anders altijd wel hoor
't feest was in utrechtquote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef Woenselkees het volgende:
Je omschrijft hier een feest waar ik vorige week ook bij was...welke woonplaats?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
Hou de volgende keer een punt coke onder zijn neus. Daar knapt ie van op.
Ja want is elke week maar 1 feest waar iemand zat wordt en waar de politie komt kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef Woenselkees het volgende:
Je omschrijft hier een feest waar ik vorige week ook bij was...welke woonplaats?
Inderdaad, wat een kansloos geval dit.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef afcajos het volgende:
Dus de titel had moeten zijn: Vrienden kunnen niet tegen drank.
10 biertjesdaar hoef je mij niet meer wakker voor te maken hoor
10 bier is toch alleen maar om de smaak te pakken te krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef afcajos het volgende:
Dus de titel had moeten zijn: Vrienden kunnen niet tegen drank.
10 biertjesdaar hoef je mij niet meer wakker voor te maken hoor
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
10 bier is toch alleen maar om de smaak te pakken te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |