Chill.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey mup!hoe is het met jou dan?
quote:
Ik ben me een potje slaperigquote:Op maandag 15 juni 2009 17:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey!Hoe staat 't met jouw leven op het moment?
Hoe vond je de meet?quote:
quote:
Wow, dat is wel zwaar chill.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sweet!hier gewoon uber relax!
Ff sporten. Krijg je lekker veel energie van!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben me een potje slaperigHeb wel slecht geslapen gister maar dit is extreem...
Neuh, dan was het niet meer chill, ik zie wel wat voor heftigs er op mijn pad komt!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Ofresca het volgende:
Wow, dat is wel zwaar chill.Nog spannende dingen in de planning staan?
Nee, jij was er toch niet bij om eenzame meisjes mee naar huis te nemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Q. het volgende:
Was er een meet? Wie waren er? Is er nog geneukt?
Ik heb gesport mss is dat juist de oorzaakquote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Ofresca het volgende:
Ff sporten. Krijg je lekker veel energie van!Mijn telefoon is trouwens best fijn!
Ja,Ik niet,wat is dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Was er een meet? Wie waren er? Is er nog geneukt?
Het kan toch zo zijn dat er mensen waren om mijn taak over te nemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, jij was er toch niet bij om eenzame meisjes mee naar huis te nemen?
combopostquote:
Q., dit valt me tegen van je.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Q. het volgende:
Het kan toch zo zijn dat er mensen waren om mijn taak over te nemen?
Skills.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
combopost
Meet was gezellig. Snuit blijkt mijn dubbelganger
Hoe was je gesprek Noukster ?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q., dit valt me tegen van je.
Waar is dat zelfvertrouwen dat zegt dat alleen jíj dat kan?
Dat heb ik even uitgeleend, anderen wilden het ook graag hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q., dit valt me tegen van je.
Waar is dat zelfvertrouwen dat zegt dat alleen jíj dat kan?
Nietus! Hij is mijn dubbelgangert!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
combopost
Meet was gezellig. Snuit blijkt mijn dubbelganger
Squashen toch? Gewonnen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb gesport mss is dat juist de oorzaak![]()
Ow je telefoon is toch wel fijn
Ik ben uiteraard net iets tofferquote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Skills.![]()
Er kan toch maar één Snuit zijn?
[Singles] Waar de sexy dames initiatief nemen !quote:
Dat is dan wel weer tof van jequote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef Q. het volgende:
Dat heb ik even uitgeleend, anderen wilden het ook graag hebben.
Dat moet ik zien!quote:
Dat is waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |