Jij bent een wannabe slet volgens mij. Of heb je al lijstjeswaardige uitspattingen gehad?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen slet!waarom zou ik een slet zijn?
Niemand haptquote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen slet!waarom zou ik een slet zijn?
Geen beeld? oww dan kan je hem vast laag uitzettenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet, dus ik heb nog geen beeld
idd en het labeltje is andersquote:Op maandag 15 juni 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
Maar d'r is toch weinig bijzonders aan marliesdekkers behalve dan die extra bandjes ..
idd, ik ben gewoon een heerlijke wannabe!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent een wannabe slet volgens mij. Of heb je al lijstjeswaardige uitspattingen gehad?
Geef eens antwoord op de vraag, sletje?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd, ik ben gewoon een heerlijke wannabe!![]()
denk dat dat de beste omschrijving is
en om nu heul fok rond te gaan sletten, nee, ook dat hoeft niet... Doe het ook wel eens buiten fok om
Is dit de grote slettencontest?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet?! Wanneer is iemand een slet?!en waarom zou ik een slet zijn?
Welke vraag?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag, sletje?
Of je lijstjeswaardige uitspattingen hebt gehad. Duh. PM maarquote:
quote:
Kom je weer, met je lijstjesquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of je lijstjeswaardige uitspattingen hebt gehad. Duh. PM maar
Neuh, uitbreiden van mijn lijstje is niet nodig geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of je lijstjeswaardige uitspattingen hebt gehad. Duh. PM maar
Weet je hoe handig! voor als je vergeten bent wie je allemaal gehad hebt.. Just ask Rip en je weet het weer!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom je weer, met je lijstjes
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe handig! voor als je vergeten bent wie je allemaal gehad hebt.. Just ask Rip en je weet het weer!
de zijkant vanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar is geen lijst voor nodig, een post-it voldoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |