Als je het wil dragen voor het merk, dat is dom. Maar sommigen vind ik gewoon echt mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
En nu heb je ook nog die lelijke rip offs van de spph
Beiden echt een beetje sneu. Maar dta is mijn mening
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
En nu heb je ook nog die lelijke rip offs van de spph
Beiden echt een beetje sneu. Maar dta is mijn mening
Echt? Dat meen je niet. Ik had wel verwacht dat Brazilie het totaal niet serieus zou nemen maar dit is wel heel ergquote:
Ja, klopt. Maar dat zijn dus meestal niet mijn type vrouwen. Al ken ik ook wel leuke vrouwen waarvan ik denk "Why the hell draag jij zo'n gare MD BH?". Maar meestal niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het wil dragen voor het merk, dat is dom. Maar sommigen vind ik gewoon echt mooi(qua model, kleuren dan nog niet )
was 1-3, maar egypte scoorde 2 keer in 1 minuutquote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt? Dat meen je niet. Ik had wel verwacht dat Brazilie het totaal niet serieus zou nemen maar dit is wel heel erg
Jij vindt ze dus lelijk? en bij een bepaald soort 'slag' vrouwen horen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
Ja, klopt. Maar dat zijn dus meestal niet mijn type vrouwen. Al ken ik ook wel leuke vrouwen waarvan ik denk "Why the hell draag jij zo'n gare MD BH?". Maar meestal niet.
Godverdomme!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
was 1-3, maar egypte scoorde 2 keer in 1 minuut
Hey Pienquote:
Daar hebben ze wehkamp.nl voor uitgevondenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef erikje14 het volgende:
shoppen, gheheh weer zo'n ding dat ik niet doe
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar hebben ze wehkamp.nl voor uitgevonden
Ik heb ze te vaak bij de verkeerde vrouwen gezien en daardoor is het een soort pet peeve van me, die bh's. Ik krijg er heel erg een heleen van royen gevoel vanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij vindt ze dus lelijk? en bij een bepaald soort 'slag' vrouwen horen?
Dat krijg je als je er niet bent/kijkt om ze aan te moedigenquote:
JIJ durft MIJ sletje te noemen?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sletje!hoe is het met jou dan?
Hmm dan krijg je misschien ooit ook eens een verkeerd beeld van mijquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ze te vaak bij de verkeerde vrouwen gezien en daardoor is het een soort pet peeve van me, die bh's. Ik krijg er heel erg een heleen van royen gevoel van
Ja kennelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat krijg je als je er niet bent/kijkt om ze aan te moedigen
Waarom heb ik het gevoel dat jij vaker vrouwen met weinig kleren aan ziet dan ik?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ze te vaak bij de verkeerde vrouwen gezien en daardoor is het een soort pet peeve van me, die bh's. Ik krijg er heel erg een heleen van royen gevoel van
Jij bent een veel grotere slet dan ikquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet?! Wanneer is iemand een slet?!en waarom zou ik een slet zijn?
Ik ken je nog niet, dus ik heb nog geen beeldquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dan krijg je misschien ooit ook eens een verkeerd beeld van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |