abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 17:39:59 #101
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70031725
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het gaat niet om het HBO/WO-idee.. de bèta kant is gewoon te zwaar voor me.. Het was een stuk fijner en beter geregeld dan de HBO-variant en zou iedereen die het kán aanraden de WO opleiding te doen, boven de HBO variant... maarja.. voor mij is 't gewoon niet weggelegd..

Wiskunde, vectoren, matrices, het zijn allemaal arabische tekens voor me

De studie vind ik nog steeds briljant en ik zou zo veel mogelijk mensen aanraden het te gaan doen, als ze technisch genoeg zijn het aan te kunnen. Alleen is het niet voor mij weggelegd om zo door te modderen met de probleemvakken, zelfs de tweede keer dat ik ze doe... Had het waarschijnlijk in Utrecht of Groningen wel gered, aangezien de technische gedeeltes daar compleet wegvallen, maar 4 jaar lang naar Utrecht of Groningen reizen (of verhuizen) is gewoon geen optie
mcEx deed informatica in Utrecht - naar ik hoor staat die in Utrecht bekend als een van de zwaardere en meest gedegen informatica studies...ds weet niet of de "techniek" en de wiskunde daar wegvallen hoor, lijkt me heel sterk - hij heeft ook een poosje de studies wiskunde en informatica gecombineerd omdat er zoveel overlap was...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70031812
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap het nog niet, laat maar Maar ik voelde me wel eens voor het hoofd gestoten als je zo begon te praten, aangezien ik een HBO opleiding volg terwijl ik universiteit had kunnen doen
Ik denk dat ik alleen maar bedoelde te zeggen dat voor mijn studie, mij de WO variant veel nuttiger en breder is en ik dat iedereen aan zou raden als je het kán. Niet dat je altijd de hoogst mogelijke opleiding moet volgen.

Als jij graag meubelmaker zou willen worden, dan moet je een MBO opleiding doen. Daar is geen WO opleiding voor.

Ik ga nu zelf ook een MBO opleiding doen als het meezit, maar dat is omdat ik daarmee kan worden wat ik wil worden. Als jij dat ook doet, die opleiding omdat je DAARMEE kunt worden wat je wilt worden, dan is daar compleet niets mis mee

Maar, als je de kant van informatiekundige op wilt, Wat ze op het HBO pretenderen, dat je nagenoeg het zelfde kunt en vooruitzicht hebt op de banenmarkt als wanneer je de WO variant hebt gedaan, dan raad ik je aan (uit ervaring) om de WO opleiding te gaan doen, omdat je daar naar mijn mening meer leert dan op het HBO bij Bedrijfskundige Informatica.

Verder ben ik erg te spreken over de opleiding, het baanperspectief en ga zo maar door.. maar ik ben geen 80-uur-student. Dus voor mij is het niet haalbaar... en dat vind ik oprecht jammer, maar mezelf voorhouden dat ik het niveau wel bijhoud en écht meer dan 40 uur ga studeren, dat is gewoon kansloos ik ben een faal-student als het om beta-vakken-kennis-opbouw gaat...
Ja doei.
pi_70031826
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mcEx deed informatica in Utrecht - naar ik hoor staat die in Utrecht bekend als een van de zwaardere en meest gedegen informatica studies...ds weet niet of de "techniek" en de wiskunde daar wegvallen hoor, lijkt me heel sterk - hij heeft ook een poosje de studies wiskunde en informatica gecombineerd omdat er zoveel overlap was...
Informatica, Informatiekunde niet Da's iets heel anders.
Ja doei.
pi_70031857
Ah duidelijk Moblo Ik denk dat ik er ook gewoon voor ga, ik kan wel steeds twijfelen maar ik heb niks t verliezen, en het kost je zelf geen cent de hele opleiding als ik het allemaal goed begrijp
pi_70031900
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Ek-Mei het volgende:
Ah duidelijk Moblo Ik denk dat ik er ook gewoon voor ga, ik kan wel steeds twijfelen maar ik heb niks t verliezen, en het kost je zelf geen cent de hele opleiding als ik het allemaal goed begrijp
Klopt. Ze kijken naar je persoonlijke situatie en naar je laatste (constante) loon en op basis daarvan krijg je dan een salaris. Ligt tussen de 1300 en de 2300 geloof ik voor Hoofdagent.
Ja doei.
pi_70031989
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik alleen maar bedoelde te zeggen dat voor mijn studie, mij de WO variant veel nuttiger en breder is en ik dat iedereen aan zou raden als je het kán. Niet dat je altijd de hoogst mogelijke opleiding moet volgen.

Als jij graag meubelmaker zou willen worden, dan moet je een MBO opleiding doen. Daar is geen WO opleiding voor.

Ik ga nu zelf ook een MBO opleiding doen als het meezit, maar dat is omdat ik daarmee kan worden wat ik wil worden. Als jij dat ook doet, die opleiding omdat je DAARMEE kunt worden wat je wilt worden, dan is daar compleet niets mis mee

Maar, als je de kant van informatiekundige op wilt, Wat ze op het HBO pretenderen, dat je nagenoeg het zelfde kunt en vooruitzicht hebt op de banenmarkt als wanneer je de WO variant hebt gedaan, dan raad ik je aan (uit ervaring) om de WO opleiding te gaan doen, omdat je daar naar mijn mening meer leert dan op het HBO bij Bedrijfskundige Informatica.

Verder ben ik erg te spreken over de opleiding, het baanperspectief en ga zo maar door.. maar ik ben geen 80-uur-student. Dus voor mij is het niet haalbaar... en dat vind ik oprecht jammer, maar mezelf voorhouden dat ik het niveau wel bijhoud en écht meer dan 40 uur ga studeren, dat is gewoon kansloos ik ben een faal-student als het om beta-vakken-kennis-opbouw gaat...
Ah oké, duidelijk gevalletje van misinterpretatie dan. Mijn opleiding is op de één of andere manier alleen maar te volgen op HBO niveau. Moet wel zeggen dat het me daarom misschien vrij 'makkelijk' af gaat. Maar dat vind ik ook wel lekker eerlijk gezegd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70032002
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Klopt. Ze kijken naar je persoonlijke situatie en naar je laatste (constante) loon en op basis daarvan krijg je dan een salaris. Ligt tussen de 1300 en de 2300 geloof ik voor Hoofdagent.
Idd, maar je hebt ook al gesolliciteerd of komt dat pas na de voorlichting?
pi_70032021
Moblo: fijn dat je een plan hebt. Wanneer weet je of het gaat lukken bij de politie?

Ewelina: normaal gesproken moet je toch gewoon kunnen afstuderen onder de regels waaronder je begonnen bent? Of heb je echt specifieke vakken nodig die niet meer gegeven worden ofzo?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70032118
Iemand loveli al gespot vandaag?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70032232
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Idd, maar je hebt ook al gesolliciteerd of komt dat pas na de voorlichting?
ik heb al gesolliciteerd bij het KLPD, maar kan het rapport dat gemaakt wordt ook voor regiocorpsen gebruiken
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ah oké, duidelijk gevalletje van misinterpretatie dan. Mijn opleiding is op de één of andere manier alleen maar te volgen op HBO niveau. Moet wel zeggen dat het me daarom misschien vrij 'makkelijk' af gaat. Maar dat vind ik ook wel lekker eerlijk gezegd
ik ben echt niet iemand die anderen zal zeggen dat ze hun leven weggooien als ze 'onder hun niveau' ofzo zouden leren. je moet doen wat je leuk vindt, en als een MBO/HBO opleiding jou kan brengen waar je wilt eindigen, dan is dat 100% matching voor jou, OOAL heb je vwo gedaan en zou je 'naar het WO moeten' ofzo..

Wel vind ik dat als de opleidingen precies hetzelfde nastreven en hetzelfde baanperspectief bieden (zoals bij mijn studie) dat je dan als je het aan kúnt het beste voor de WO opleiding kunt kiezen omdat je daar in mijn mening voor het specifieke onderwerp wel meer en breder leert...

Maar ik zal nooit zeggen dat je dat MOET doen.. ik zou ook graag 's de beste van de klas zijn... en ik doe de Politieselectie niet omdat het me 'makkelijk' lijkt,, het lijkt me juist heel zwaar eigenlijk Tenminste, ik zal misschien beter zijn in dingen schrijven, beargumenteren of weetikveel wat, de 'school'-dingen, maar de praktijk zaken zullen voor mij net zo moeilijk al dan niet moeilijker zijn ... omdat m.i. de praktijkonderdelen niet af te lezen zijn aan een mavo/havo/vwo diploma.. maar aan je persoonlijkheid

@ Mini:

Geen idee. 24ste sporttest. Als ik dáár al jammerlijk faal dan weet ik genoeg. Haal ik die, en ga ik verder, dan weet ik 't niet. Moet ook nog voor een tweede test-dag, en wanneer die is, weet ik nog niet
Ja doei.
pi_70032265
bwuh gelukkig zit de dag er weer op.. hopelijk heb ik morgen een betere dag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70032303
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand loveli al gespot vandaag?
Hmm nee, ik moet haar eiks ook nog even hebben
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70032383
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hmm nee, ik moet haar eiks ook nog even hebben
Ghehe.

Hoe voel je je inmiddels?
The way you rock'n'roll
pi_70032418
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ghehe.

Hoe voel je je inmiddels?
Zie post op de vorige bladzijde
pi_70032443
10 dagen buikpijn is nie goed
Alle pijnstillers al geprobeerd?
The way you rock'n'roll
pi_70032597
ik moet niet meer zoveel typen
Ja doei.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:17:41 #117
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70032928
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef Mini_rulez het volgende:

Ewelina: normaal gesproken moet je toch gewoon kunnen afstuderen onder de regels waaronder je begonnen bent? Of heb je echt specifieke vakken nodig die niet meer gegeven worden ofzo?
Ja, dat dacht ik ook. Het gehele vak is nieuw, 't is niet echt een vervanging voor een ander vak ofzo... ze zijn de opleiding aan het omgooien en ik zit dus voor de helft in 't oude en voor de andere helft in het nieuwe systeem. Ik schrijf me wel gewoon in en ik zie 't wel... maar ik baal wel enorm als ik dat vak ook echt moet doen. 't Zou heel veel tijd kosten (vak van 10 ECTs), en ik had erop gerekend dat ik alleen nog maar een paar propedeusevakjes zou moeten doen (don't ask). Zeker omdat ik heel veel ernaast zal moeten werken, ik weet niet of ik dat wel trek
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70033073
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook. Het gehele vak is nieuw, 't is niet echt een vervanging voor een ander vak ofzo... ze zijn de opleiding aan het omgooien en ik zit dus voor de helft in 't oude en voor de andere helft in het nieuwe systeem. Ik schrijf me wel gewoon in en ik zie 't wel... maar ik baal wel enorm als ik dat vak ook echt moet doen. 't Zou heel veel tijd kosten (vak van 10 ECTs), en ik had erop gerekend dat ik alleen nog maar een paar propedeusevakjes zou moeten doen (don't ask). Zeker omdat ik heel veel ernaast zal moeten werken, ik weet niet of ik dat wel trek
Maar je hebt toch gewoon vakken gevolgd waarmee je op dat moment mocht aannemen dat je aan alle eisen voldeed? Dan zou ik gewoon eisen (nouja, dat klinkt gelijk zo sterk) dat je daar ook mee kunt afstuderen.
pi_70033088
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
10 dagen buikpijn is nie goed
Alle pijnstillers al geprobeerd?

Alleen ibuprofen geslikt, maar dat was meer tijdelijke oplossing.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:26:55 #120
331 Merel
Be here now.
pi_70033171
Ik moet loveli ook nog even hebben!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70033207
Whihihi, loveli is gewild
  maandag 15 juni 2009 @ 18:29:35 #122
331 Merel
Be here now.
pi_70033234
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef Ewelina het volgende:

Ik verdenk de UvA er dan ook stiekem van dat ze gewoon geen diploma's willen uitgeven
Dat horen ze wel te willen, want alleen dan vangen ze geld voor je!

Er bestaan vast allerlei reglementen waarin uitgelegd staat wat ze wel en niet mogen doen qua veranderen van de opleidingseisen. Bij mijn studie gold dat ze je alleen konden houden aan de eisen vermeld in de studiegids van het jaar dat je met de studie begonnen was. Wilden ze daar van afwijken, dan moesten ze daar rúím van tevoren brieven over sturen naar alle studenten. Hebben jullie geen opleidingscommissie? Zelfs als die niets voor je kunnen dóén kunnen ze je wel uitleggen wat de regels zijn. En je zou bij ze moeten klagen dat ze de belangen van de studenten niet goed genoeg behartigen als ze dit soort vreemde wijzigingen gewoon laten gebeuren..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 15 juni 2009 @ 18:30:44 #123
331 Merel
Be here now.
pi_70033266
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
Whihihi, loveli is gewild
Ze moet me wat uitleggen over McHeeftnoggeenbijnaam
pi_70033283
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Ze moet me wat uitleggen over McHeeftnoggeenbijnaam
Zij mij over de pil Of was het niet loveli die daar alles van af wist?
  maandag 15 juni 2009 @ 18:31:29 #125
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70033290
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar je hebt toch gewoon vakken gevolgd waarmee je op dat moment mocht aannemen dat je aan alle eisen voldeed? Dan zou ik gewoon eisen (nouja, dat klinkt gelijk zo sterk) dat je daar ook mee kunt afstuderen.
Ik ga eerst wel eens uitvogelen of ik het uberhaupt moet doen, en zo ja, dan ga ik zeuren. Maar één van de redenen waarom ik zo baal, is dat als ik het moet doen, ik een ander (keuze)vak niet kan doen. Nu is dat geen ramp, maar het vak had me zo ontzettend leuk geleken. Alleen die titel al: Eighties verantwoord
  maandag 15 juni 2009 @ 18:32:19 #126
331 Merel
Be here now.
pi_70033319
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zij mij over de pil Of was het niet loveli die daar alles van af wist?
Ja loveli weet daar heel veel van ja!
pi_70033320
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ga eerst wel eens uitvogelen of ik het uberhaupt moet doen, en zo ja, dan ga ik zeuren. Maar één van de redenen waarom ik zo baal, is dat als ik het moet doen, ik een ander (keuze)vak niet kan doen. Nu is dat geen ramp, maar het vak had me zo ontzettend leuk geleken. Alleen die titel al: Eighties verantwoord
Wat een titel...
Doet me denken aan een vak dat ik ooit gevolgd heb, The Case of the Sixties.
pi_70033339
Weer thuis.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70033340
Uhmm mijn boterham met Filet A is een appelflap geworden.....kan gebeuren toch?
  maandag 15 juni 2009 @ 18:33:30 #130
331 Merel
Be here now.
pi_70033362
Maar eigenlijk maakt Ewelina zich nu dus druk over een probleem waarvan ze nog niet heeft nagevraagd of het überhaupt wel een probleem is? Doe eens niet zo in de stress schieten voordat je weet of dat wel nodig is! Misschien hoef je dat vak wel helemaal niet te volgen.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:33:56 #131
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70033387
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat een titel...
Doet me denken aan een vak dat ik ooit gevolgd heb, The Case of the Sixties.
Ook een leuke titel. Daarnaast stam ik uit de jaren '80 en ik hou van foute muziek uit de jaren '80, dus ik vind het per definitie al gaaf. Bovendien is de docent die dat vak geeft erg goed.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:35:10 #132
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70033418
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Merel het volgende:
Maar eigenlijk maakt Ewelina zich nu dus druk over een probleem waarvan ze nog niet heeft nagevraagd of het überhaupt wel een probleem is? Doe eens niet zo in de stress schieten voordat je weet of dat wel nodig is! Misschien hoef je dat vak wel helemaal niet te volgen.
Misschien wel, maar de UvA kennende ben je alsnog érg lang bezig om dat uit te zoeken = tijd en energie kwijt.
pi_70033700
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Miss_S het volgende:
Uhmm mijn boterham met Filet A is een appelflap geworden.....kan gebeuren toch?
blijkbaar wel

was hij lekker?
Ja doei.
pi_70033745
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

blijkbaar wel

was hij lekker?
ging wel....vind ze niet zo lekker
maar was bij een focusgroep interview en om de kids op hun gemak te stellen gingen we met zijn alle eerst een appelflap eten en kletsen
pi_70033814
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ging wel....vind ze niet zo lekker
maar was bij een focusgroep interview en om de kids op hun gemak te stellen gingen we met zijn alle eerst een appelflap eten en kletsen
dan kan 't niet

snoep alleen als je denkt 'dat vind ik écht heel lekker' als je vooraf al denkt 'ik houd er niet zo van', kun je 't dus laten

maargoed, dat heb ik ook wel 's, dat ik denk 'mjah.. misschien nu wel lekker' en dan achteraf 'bohhh, dat viel tegen, zonde dat ik 't heb genomen'.

Dus eigenlijk kan het weer wel, want niemand is flawless

ofzo
Ja doei.
pi_70033846
Soms is de situatie ook zo dat het heel lastig is om iets niet te nemen, ook al vind je het niet zo lekker. Net als wanneer er iemand trakteert ofzo.
pi_70033883
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan kan 't niet

snoep alleen als je denkt 'dat vind ik écht heel lekker' als je vooraf al denkt 'ik houd er niet zo van', kun je 't dus laten

maargoed, dat heb ik ook wel 's, dat ik denk 'mjah.. misschien nu wel lekker' en dan achteraf 'bohhh, dat viel tegen, zonde dat ik 't heb genomen'.

Dus eigenlijk kan het weer wel, want niemand is flawless

ofzo
Het was niet dat ik het vies vond
Maar in elke andere situatie had ik er inderdaad niet voor gekozen, maar goed nu kreeg ik er voor betaald
Trouwens wel besloten om mijn hardloopdagen deze week te verplaatsen van ma/woe/vrijdag naar di/do en zaterdag. Past beter in de planning.
pi_70034129
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Soms is de situatie ook zo dat het heel lastig is om iets niet te nemen, ook al vind je het niet zo lekker. Net als wanneer er iemand trakteert ofzo.
vorige keer bij familie bbq kreeg ik gewoon taart voordat ik nee kon zeggen, maar meestal sla ik 't wel af als ik 't niet zo zie zitten

en afgelopen zaterdag heb ik een zelf een heerlijk groot stuk besteld met slagroom
Ja doei.
pi_70034243
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vorige keer bij familie bbq kreeg ik gewoon taart voordat ik nee kon zeggen, maar meestal sla ik 't wel af als ik 't niet zo zie zitten

en afgelopen zaterdag heb ik een zelf een heerlijk groot stuk besteld met slagroom
Lekker. Als je er zelf voor kiest kun je er tenminste ook echt van genieten.

Zo, ik ga eindelijk naar huis...
  maandag 15 juni 2009 @ 19:17:23 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70034736
Zo. Thuis, boodschappen gedaan én gekookt en dat vervolgens weer opgegeten. Nu uitbuiken op de bank.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70034785
Mijn handen stinken naar het molecuul wat ik had moeten maken vandaag, maar volgens mijn spectra niet gemaakt heb. Volgens mij zit al mn product dus aan mn handen .
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee, rechtermuisklik op de pagina zelf en dan paginabron bekijken
Ja ik zie het dus nog steeds niet . Die allereerste, ik weet wat er in die boom moet zitten, maar zie niet waar in de url ik dat dan moet veranderen ...

Mijn studieprogramma (ook UvA) is trouwens ook veranderd, maar is een sterke verbetering (dingen die wij hebben aangegeven die te zwaar zijn enzo) ... en gelden voor mensen die volgend jaar beginnen ...
@Ewelina: vraag het nog een keer heel goed na . Ik dacht dat dit helemaal niet kon, opeens nieuwe eisen stellen enzo. Mag jij eigenlijk beginnen aan derdejaarsvakken als je de eerstejaarsvakken nog niet hebt afgerond?
  maandag 15 juni 2009 @ 19:20:37 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70034870
Oja! Het spelletje, ik ga weer verder
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70034895
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Het spelletje, ik ga weer verder
Vertel mij eerst wélk deel van de url ik moet veranderen?
  maandag 15 juni 2009 @ 19:24:24 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70035020
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vertel mij eerst wélk deel van de url ik moet veranderen?
Het laatste woordje
  maandag 15 juni 2009 @ 19:28:26 #145
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70035173
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]

@Ewelina: vraag het nog een keer heel goed na . Ik dacht dat dit helemaal niet kon, opeens nieuwe eisen stellen enzo. Mag jij eigenlijk beginnen aan derdejaarsvakken als je de eerstejaarsvakken nog niet hebt afgerond?
Ja, de ingangseis van tweede/derdejaars vakken uit de bachelor Geschiedenis / Europese studies is 50 ECTs uit een propedeuse. Nou, dat heb ik wel (uit de propedeuse Europese studies) Bij één tweedejaarsvak van Geschiedenis gold dat je wel 50 ECTs uit de propedeuse Geschiedenis moest hebben, maar aangezien dat vak een vervanging was van een ander vak met als ingangseis 50 ECTs van een propedeuse, heb ik vrijstelling van die ingangseis gekregen
pi_70035180
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het laatste woordje
Dankje . Ik heb het nog steeds fout . Mijn god, wat voel ik me nu dom. Uitleggen hoe een Diels-Alder reactie werkt lukt me prima, maar het eerste raadsel oplossen is me te moeilijk.
  maandag 15 juni 2009 @ 19:29:22 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70035210
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje . Ik heb het nog steeds fout . Mijn god, wat voel ik me nu dom. Uitleggen hoe een Diels-Alder reactie werkt lukt me prima, maar het eerste raadsel oplossen is me te moeilijk.
Ik had bij 4 ook wel enige hulp nodig hoor .
pi_70035252
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, de ingangseis van tweede/derdejaars vakken uit de bachelor Geschiedenis / Europese studies is 50 ECTs uit een propedeuse. Nou, dat heb ik wel (uit de propedeuse Europese studies) Bij één tweedejaarsvak van Geschiedenis gold dat je wel 50 ECTs uit de propedeuse Geschiedenis moest hebben, maar aangezien dat vak een vervanging was van een ander vak met als ingangseis 50 ECTs van een propedeuse, heb ik vrijstelling van die ingangseis gekregen
Ah ok, dat is dan inderdaad hier anders geregeld . Bij mij is het "geen toegang tot derdejaars vakken voor je de propedeuse hebt afgerond". Leuk, want in het eerste jaar zitten vrij veel struikelvakken (voor veel mensen dan).
pi_70035261
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik had bij 4 ook wel enige hulp nodig hoor .
Ik heb hier niemand gezien die niet uit 1 kwam zonder hulp?

Oh ik heb em. Hoe had ik dát nou in die boom moeten zien
  maandag 15 juni 2009 @ 19:33:02 #150
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70035336
mmm wat een lekker weer is het hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')