Begreep je niet helemaal goed, sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 15:51 schreef tennisboy het volgende:
Maar die wedstrijden van vandaag worden niet meer meegenomen, maar toch wel de picks die je vandaag had staan, dus dan moet je er morgen ook 2 uitzoeken dan kom je dus toch eigelijk op 4 picks uit.
En dat terweil het al zo moeilijk toernooi is om te voorspellen, laten we maar hopen dat er snel weer getennist kan worden.
Alle uitkomsten zijn dan goedquote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef tennisboy het volgende:
Kleinzusje: kleinzusje: Ferrer, Serra
Kleinzusje wat doe je nou, je stemt tegen je idool Jesse
.
Fooi kleinzusje
oke, misschien is de 4 picks niet nodig op dinsdag, over een half uur gaan de zeilen er van af zei RTL7 netquote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Begreep je niet helemaal goed, sorry
Ja, inderdaad vier picks verdeeld over de eerste twee speeldagen. Dit kon in dit geval niet anders vanwege het korte speelschema (maandag t/m zaterdag, afgelopen zondag viel af vanwege downtime en het feit dat Queens nog bezig was) en het leek me toch te makkelijk om de punten door te schuiven. Je kan er tenslotte 500 verdienen, dus dan mag het ook wel een opgave zijn natuurlijk
Je bent toch wel blijer als Jesse wintquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alle uitkomsten zijn dan goed![]()
Huta wint, XL verloren, maar blij
Huta verliest, XL game gewonnen, ( ook wel) blij
Dat laatste.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maakt het nog iets qua volgorde tussen Pick 1 en Pick 2? Of gewoon als je er 1 goed hebt, maakt niet uit welke, krijg je sowieso 30 punten?
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijgen we morgen dan nog ene update waar we in hemelsnaam op kunnen stemmen, want ik snap er niet veel van.
Gewoon de wedstrijden die morgen op het programma staan minus de partijen die vandaag eventueel niet afgespeeld worden?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijgen we morgen dan nog ene update waar we in hemelsnaam op kunnen stemmen, want ik snap er niet veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |