Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde had met de hond van mijn burenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hell yeah! Zeker gezien het feit dat hij op zijn laatste benen loopt. Hij is doof, nagenoeg blind, maar toch zat hij daar.
Ja, maar ..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn oudste kat plast in het bad, precies boven het putje, dus zijn kattenbak hoeft maar eens in de maand verschoont te worden
En nu hopen we allemaal keihard dat hij dat jonge beestje gaat leren hetzelfde te doen
Als je ff doorleestquote:
Nee, sorry. De gedachte alleen al doet mij walgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je ff doorleest
Dus precies boven het putje, waardoor wij der nog nooit wat van gemerkt hebben. Één keer zag mijn moeder per ongeluk dat hij der in piste, maar het spetterde dus geeneens. Wonderbaarlijk, dat is het.
'85 komop hé. Jezelf dan al oud noemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAARGHHHH!
Waag het niet he... om te zeggen dat mijn eierstokken nog gaan rammelen...![]()
Of dat mijn biologische klok harder tikt...
Ik haat kinderen, ook een goede reden om er niet aan te beginnen![]()
Bovendien ben ik al oud
Och, wij vinden het wel handigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, sorry. De gedachte alleen al doet mij walgen.
Wou ik hier bijna wat onaardigs neerzettenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde had met de hond van mijn buren![]()
Beest was al jaren ernstig ziek maar was elke keer in extase als hij mij zag!![]()
Ik vind dit trouwens ook ranzigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je ff doorleest
Dus precies boven het putje, waardoor wij der nog nooit wat van gemerkt hebben. Één keer zag mijn moeder per ongeluk dat hij der in piste, maar het spetterde dus geeneens. Wonderbaarlijk, dat is het.
Ik studeer nog en ik voel me 80, maar das weer wat andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:00 schreef 3lmo het volgende:
[..]
'85 komop hé. Jezelf dan al oud noemen.Mocht je nog studeren oid. dan heb je die levensfase ook nog lang niet bereikt.
Tja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik studeer nog en ik voel me 80, maar das weer wat anders![]()
Ik zou zo graag nog een keer 16 zijn
Had ik vroegah me de hond van mijn buren. En toen ging 'ie dood.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde had met de hond van mijn buren![]()
Beest was al jaren ernstig ziek maar was elke keer in extase als hij mij zag!![]()
Wat een effect heb jij op dieren...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik vroegah me de hond van mijn buren. En toen ging 'ie dood.
Die van mijn buurvrouw is nu ook doodquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik vroegah me de hond van mijn buren. En toen ging 'ie dood.
Manboobs?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die van mijn buurvrouw is nu ook dood
Oh, en als tegenargument dat mijn kat in het putje van het bad pist. Hij pist iig niet over mijn tieten of piemel
Mannen met tieten zijn viesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Figuurlijke tieten
Borst dan
Ik ben maar een tenger ventje
Gelukkig maar.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een effect heb jij op dieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |