Met beleid. Anders is het snel gedaan ben ik bang.quote:
Lul.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je had haar er doorheen moeten proppen of tegenaan gooien.
Ik maak weinig vrienden vandaag. Hara praat ook al niet meer met me.quote:
Dat denk ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met beleid. Anders is het snel gedaan ben ik bang.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik maak weinig vrienden vandaag. Hara praat ook al niet meer met me.
Mits je hamster geen hernia heeft: wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gooide d'r terug in d'r hokjegoede aanpak toch?
Echt waarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits je hamster geen hernia heeft: wel.
Alleen, cavia's gaan expres op je schoot plassen als ze terug in het hok willen, dus misschien doet je hamster het ook wel expres
Hahaha wat een kankerbeesten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits je hamster geen hernia heeft: wel.
Alleen, cavia's gaan expres op je schoot plassen als ze terug in het hok willen, dus misschien doet je hamster het ook wel expres
Ik zei laatst tegen m'n ouders dat als ik niet zou slagen voor mn vwo dat ik dan een kind zou nemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:41 schreef 3lmo het volgende:
Vrouwen en hun huisdieren.Het moederinstinct toch een plaatsje geven.
Je hebt een jaloerse hamsterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt waar? Wtf mijn hamster plast ook wel eens op me
maar ik denk dat dat meer is om me te pesten.
Ze heeft laatst ook eens over m'n borsten heen geplast.
Poesjes zijn daarentegen liiiiefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, mijn afkeer tegen die beesten blijkt terecht.
Ja, dat is het enige "moederinstinct" wat ik heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:41 schreef 3lmo het volgende:
Vrouwen en hun huisdieren.Het moederinstinct toch een plaatsje geven.
Daar vind ik ook niets aan. Al die tenenkrommende plaatjes op internet helpen daar zeker niet aan mee.quote:
JE HEBT GEEN HARTquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar vind ik ook niets aan. Al die tenenkrommende plaatjes op internet helpen daar zeker niet aan mee.
Een kind nemen? Jij denkt zomaar mannen te vinden die je willen bezwangeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei laatst tegen m'n ouders dat als ik niet zou slagen voor mn vwo dat ik dan een kind zou nemenen ze lachten me uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt toch niet dat ik daadwerkelijk met zo'n poepzakje erachteraan loop zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
Honden![]()
Aanhankelijke kutbeesten. Je moet ze 3 keer per dag uitlaten, ze zijn stinkend smerig, wassen zichzelf niet en je moet hun schijt opruimen
Neen, onberekenbare beesten met 5 wapens, dat zijn het...quote:
Dat ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:47 schreef 3lmo het volgende:
Negen van de tien keer dat ik op het FOK! fotoboek kom, zijn die vier 'willekeurige' foto's voor een derde gevuld met katten/poesen trouwens.
Jaloers op wat?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een kind nemen? Jij denkt zomaar mannen te vinden die je willen bezwangeren?
4EverBlackEyed, hoe denk je dat je daar over 10 jaar over denkt?Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |