een goedmaak lusje?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
Goedmaaklusje voor Bootje als 'ie de TT gelezen heeft.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
En je weet wat de straffen zijn voor medeplichtigheid.
Maar we hebben geen regels gebroken.quote:
Gewoon ff in jouw posthstory kijken (met rondhangen bedoel ik rondhangen op fok!quote:
dat geven we ook in alle eerlijkheid toe!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben geen regels gebroken.Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
knusquote:
Nee, dat zeg ikquote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben geen regels gebroken.Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
[..]
Ja, ik bedoelde ook Fok.. maar vertel, waar hang ik rond op Fokquote:Gewoon ff in jouw posthstory kijken (met rondhangen bedoel ik rondhangen op fok!)
Je gaat toch niet sterven als we het laten zien eh... 't is geen pr0n ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat geven we ook in alle eerlijkheid toe!
[..]
knus
quote:
Je realiseert wel dat je teveel posts hebt om 1,2,3 te zien waar je rondhangt eh?quote:Ja, ik bedoelde ook Fok.. maar vertel, waar hang ik rond op Fok.
Pr0n zou ik waarschijnlijk beter overlevenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gaat toch niet sterven als we het laten zien eh... 't is geen pr0n ofzo.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pr0n zou ik waarschijnlijk beter overleven
En wat voor foto verwacht je dat we posten?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pr0n zou ik waarschijnlijk beter overleven
Onderste topic van de eerste pagina van m'n posthistory is van 12-06-09, dat is 3 dagen geleden. Als ik ergens zou 'rondhangen', zou die dan niet op de eerste pagina van m'n posthistory staanquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Je realiseert wel dat je teveel posts hebt om 1,2,3 te zien waar je rondhangt eh?
zoetsappige romantische rommelquote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef L.no het volgende:
[..]
En wat voor foto verwacht je dat we posten?
Hoeft niet persé. Soms hangen mensen ergens rond, maar dat betekend niet dat je daar altijd bent. Je kan bijvoorbeeld soms een paar dagen niet komen..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onderste topic van de eerste pagina van m'n posthistory is van 12-06-09, dat is 3 dagen geleden. Als ik ergens zou 'rondhangen', zou die dan niet op de eerste pagina van m'n posthistory staan?
Nu tellen we de Stage-SC niet mee omdat die straks op slot gaat ().. * Isdatzo is benieuwd naar de resultaten van L.no's diepgravend onderzoek
.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoetsappige romantische rommel
Ik heb ze ook, maar ik ga ze echt niet posten
als die er zijn, dan zou dat misschien minder erg zijn..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Soms hangen mensen ergens rond, maar dat betekend niet dat je daar altijd bent. Je kan bijvoorbeeld soms een paar dagen niet komen..
Nu krijg ik minder drang om daar te beginnen...![]()
[..]
En wat als het een normale foto is van ons tween samen?! hè, hè'?!
Nou dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als die er zijn, dan zou dat misschien minder erg zijn..
maar het probleem is dus dat door bootje's voorgeschiedenis, normale foto's nagenoeg onmogelijk lijken te zijn.quote:
Toch is is er wel een normale (zijn 3 foto's totaal ofzo, geen idee of hij ze alle drie post).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar het probleem is dus dat door bootje's voorgeschiedenis, normale foto's nagenoeg onmogelijk lijken te zijn.
Ik wacht in grote spanning afquote:Op maandag 15 juni 2009 16:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Toch is is er wel een normale (zijn 3 foto's totaal ofzo, geen idee of hij ze alle drie post).
Dat gaat moeilijk als jullie ideeën hebben om dat te voorkomen...quote:
die moet je denk ik niet al te serieus nemen. Geen idee hoe we dat zouden moeten doenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als jullie ideeën hebben om dat te voorkomen...
Dat weet ik hoor, alleen vind ik Isdatzo een beetje onvoorspelbaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die moet je denk ik niet al te serieus nemen. Geen idee hoe we dat zouden moeten doen
Ja Isdatzo kan het, maar die zal vast zijn modpowers daar niet voor gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |