quote:And again an update of my site.
It looks like im busy with other things, but no, i'm just a lazy bastard!
But hey, here we go, there were some very nice gigs the last period.
Friday the 12th of June i came from Poland and without sleeping i went to Defqon 2009.
As usual i had to prepare weeks in advance cause this is THE event of all events!
We had a f**cking great day! The weather gods were with us again!
Only sun, sun and sun again!
OH! And to show all Hardstylers how good we are connected together,
The Donkey Rollers an me performed in eachoters T-shirts.
The 3 of them in Scantraxx T-shirt and me in a Fusion shirt!
Statement or what? HAHAHHAHAHA!!!!
quote:
Ik vind het ook jammer, op de DVD van Qlimax bijvoorbeeld, bij de opening zat je gewoon 300 camera's/telefoons.. Terwijl het vaak toch bagger kwaliteit is.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Triest trouwens dat iedereen staat te filmen als de Anthem erin klapt en dan al dat vuurwerk, waarom genieten ze niet gewoon van de muziek en het vuurwerk en heerlijk stampen nu staan ze alleen maar te filmen..
Echt iedereen om me heen was aan het filmen en schreeuwen..
zo rond Audiometric was ik bijna bij de kluisjes aangekomen en toen het vuurwerk eenmaal begon was ik al bij de auto, dus heb vanaf daar nog 2 filmpjes gemaakt, zag er toch wel weer erg vet uitquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef poiuytr het volgende:
Triest trouwens dat iedereen staat te filmen als de Anthem erin klapt en dan al dat vuurwerk, waarom genieten ze niet gewoon van de muziek en het vuurwerk en heerlijk stampen nu staan ze alleen maar te filmen..
Echt iedereen om me heen was aan het filmen en schreeuwen..
Arie K.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kwam die gast nog tegen, maar tis een arrogant mannetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl ene arie op de EO jongere dag was, was andere Arie op defqon
[ afbeelding ]
ik was gewoon enthousiast aan het doen..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef de_huig het volgende:
en wat betreft het schreeuwen...een niet nader te noemen bartman was de hele tijd in mn oor aan t schreeuwen..een paar quotes die hij pakweg 67 keer herhaald heeft:
-"HUUUUUUUUIIIIIIG!!! Waar blijft die hardcooooore?!"
-"HUUUUUUUUIIIIIIGGGG!!! Waarom draait ie nou scantraxx university?!?!"
(tegen lopers, 5 minuten voor het einde) -"Links vooraan!! daar is nog veel plek! loop daar maar heen!"
-"Ja, nee, daarom ook"
-"HUUUUIIIIIGGGG IK BEN VERBRAHAAAAAAND!!!! maar gelukkig heeft ripster me gezalfd!!!!!"
jep, dat is edo brunner of iets dergelijks. Heeft ook een draadstaal-achtig programma gedaan (tequila dacht ik) met allerlei sketches er in. Ik zag hem op een gegeven moment aangevaren komen door een politieboot, alleen hij kon niet zonder hulp de boot uitkomen. z'n pens zat in de weg, geen grapquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Arie K.
Die ene heeft toch ooit zo'n prijzentaxi programma gedaan?
Toen wij net binnen waren liep die om half 2 al rond allemaal mensen interviewen, zijn programma bij BNN heette idd Tequila prachtig programma!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef de_huig het volgende:
[..]
jep, dat is edo brunner of iets dergelijks. Heeft ook een draadstaal-achtig programma gedaan (tequila dacht ik) met allerlei sketches er in. Ik zag hem op een gegeven moment aangevaren komen door een politieboot, alleen hij kon niet zonder hulp de boot uitkomen. z'n pens zat in de weg, geen grap
Crowdsurfen, dude... Crowdsurfenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Ruffian is ook het publiek ingevlogen zie ik nu net op de foto's van Q-dance:
Kan even niet meer op de naam komen hoe je het ook alweer noemt!
[ afbeelding ]
Of Stagediving. toch?quote:
hij was (gelukkig) redelijk rustig jahquote:Op maandag 15 juni 2009 18:52 schreef de_huig het volgende:
en ik vond ruffian niet overdreven aanwezig deze keer, weet niet hoe anderen hier dat ervaren hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |