Ja, dat kun je zeker. Mondelinge afspraak is ook bindend.. Als zij zegt dat ze zich vergist had, dan is de beslissing aan jou.. En je kunt aangeven dat je op dat andere al gerekend hebt?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik heb even advies nodig. Misschien dat jullie verstand er van hebben.
Heb 2 weken geleden een 'arbeidsvoorwaarden-gesprek' gehad. Was eigenlijk meer een soort kenninmakingsgesprek waarbij we het ook over salaris hebben gehad.
Toen is afgesproken dat ik het eerste jaar in schaal 6 periodiek 8 zou komen, het 2e jaar in schaal 6 periodiek 9, en het derde jaar in schaal 6 periodiek 10. Dan zou ik overgaan naar schaal 8 (weet periodiek niet meer) en dan na een jaar naar schaal 9 (periodiek weet ik niet meer).
Beetje warrig verhaal, maar goed, wil graag duidelijk zijn![]()
Nu krijg ik net met de post mijn salarisoverzicht, waarin staat dat ik begin in schaal 9 periodiek 0 en dan elk jaar omhoog ga, maar dat is lager dan beginnen in schaal 6, periodiek 8 en uiteindelijk is het elk jaar daaropvolgend ongunstiger.
Heb net al geprobeerd te bellen, maar mevrouw HRM is in bespreking, dus moet straks weer bellen.
Dan nu de vraag... kan ik terugvallen op wat we in het arbeidsvoorwaardengesprek hebben besproken en eisen dat ik dat krijg? En wat als ze zegt dat ze zich had vergist in schalen?
Ja, ben echt wel blij dat het zo goed gingquote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef heksehiel het volgende:
Klinkt goed!!!! Afwachten, spannend joh
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat kun je zeker. Mondelinge afspraak is ook bindend.. Als zij zegt dat ze zich vergist had, dan is de beslissing aan jou.. En je kunt aangeven dat je op dat andere al gerekend hebt?
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar ze weet dat ik niet ga zeggen dat ik het dan niet meer doe. Heb niet voor niets een jaar selectie achter de rugquote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, dat kun je zeker. Mondelinge afspraak is ook bindend.. Als zij zegt dat ze zich vergist had, dan is de beslissing aan jou.. En je kunt aangeven dat je op dat andere al gerekend hebt?
liefde, liefde? ik doe aan vakantielustenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)liefde__.html?p=13,1
Nou, dames? En heren?!
Wat wil je van ons horen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Nou, dames? En heren?!
Nou snel volposten dan maar. Had niet echt door dat ik de laatste post in vorige topic had en kon zo snel ff niets beters verzinnen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind de TT niet leuk
Trouwens bijna de hele werk dag niet gefokt!
Of ik snap het niet of de Televaag snapt het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Nou, dames? En heren?!
Maar ik heb geen bewijsquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadEen toezegging is gedaan en daar kan je ze aan houden.
daar heb je van die nasty locals voor.. denk aan Italianen en Spanjaardenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of ik snap het niet of de Televaag snapt het niet
Vooral vrouwen zijn wel in voor een vakantieliefde
Daarbij hebben ze (meestal) toch een man nodig?
Hoe kan het dan dat vrouwen het vaker op vakantie doen dan mannen![]()
ooh zo, ik begrijp hetquote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb je van die nasty locals voor.. denk aan Italianen en Spanjaarden
Dat kan ze nooit zeker weten hèquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef heksehiel het volgende:
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar ze weet dat ik niet ga zeggen dat ik het dan niet meer doe. Heb niet voor niets een jaar selectie achter de rug![]()
Irritant dat ik er weer achteraan moet bellen
Dat doet er niet toequote:
Ik dacht: laat ik eens een singles gerelateerd berichtje postenquote:
Heb je bewijs nodig? Zou je willen werken bij een werkgever die liegt over zijn/haar afspraken met jou?quote:
1) Jaquote:1) Heb jij wel eens een vakantieliefde (gehad)?
2) Heb jij sneller seks met iemand als je op vakantie bent?
3)Vind jij buitenlandse mannen aantrekkelijker?
4)Geloof jij dat vakantieliefdes een toekomst hebben?
ik doe niet aan vakantie liefde.. maar moet wel toegeven dat op de zeilschool waar ik jaren gewerkt heb wel zeer geregeld romances ontstaan zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik eens een singles gerelateerd berichtje posten![]()
Hebben jullie wel eens een vakantieliefde gehad?
Vraag 1, geen idee. Vraag 2, wil daar gewoon heeeeel graag werken, dus in dit geval jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je bewijs nodig? Zou je willen werken bij een werkgever die liegt over zijn/haar afspraken met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |