Het gaat mij om het papiertje én een hoger niveau in wiskunde te krijgen. Natuurlijk kan ikquote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef GR het volgende:
In plaats van een complete cursus kun je ook gewoon een paar goede wiskundeboeken kopen.
Hierbij valt te denken aan 'basisboek wiskunde' en 'wiskunde voor het hoger onderwijs'. Leer de stof goed en maak de toelatingstoets van de universiteit. Het is kortste en makkelijkste weg.
Koop zo'n ding dan tweedehands voor 25 piek, en zeur niet zo. Ik ben 't eerlijk gezegd wel enigszins van mening dat je dit wel had kunnen weten, vooral als je een beetje onderzoek had gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef chroetjev het volgende:
Een cursus wiskunde A bij NHA besteld. Wat heb ik er spijt van. Toen ik hem thuis kreeg bleek dat je helemaal niets aan de cursus hebt zonder een GR (grafisch rekenmachine twv ¤100). Dit stond nergens bij de cursus informatie op hun website vermeld.
Er zat ook geen theorie bij, alleen proef vragen en huiswerk opdrachten.
, alles gebaseerd op een GR. Toen ik bij hun klantenservice vroeg waarom nergens te lezen is dat de cursus gebaseerd is op een GR werd er eens diep gezucht en gezegd dat ze niet alle informatie op internet kunnen zetten. Ik overweeg serieus juridische stappen vanwege de misleidende informatie die ze geven.
Is dat niet een beetje naïef? Waarom denk je dat al die scholieren zo'n GR hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef chroetjev het volgende:
Een cursus wiskunde A bij NHA besteld. Wat heb ik er spijt van. Toen ik hem thuis kreeg bleek dat je helemaal niets aan de cursus hebt zonder een GR (grafisch rekenmachine twv ¤100). Dit stond nergens bij de cursus informatie op hun website vermeld.
, alles gebaseerd op een GR. Toen ik bij hun klantenservice vroeg waarom nergens te lezen is dat de cursus gebaseerd is op een GR werd er eens diep gezucht en gezegd dat ze niet alle informatie op internet kunnen zetten. Ik overweeg serieus juridische stappen vanwege de misleidende informatie die ze geven.
En als jij staatsexamen wilt doen, heb je een GR nodig.quote:
De lessen van de cursus VWO Wiskunde A zijn volledig afgestemd op het staatsexamen. Je wordt dus rechtstreeks opgeleid voor dit examen.
Is het niet algemeen bekend dat je op de middelbare school al vanaf 4 havo ene grafische rekenmachine nodig hebt.. (Als je hiermee te maken hebt dan..)quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef chroetjev het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |