Maar hij weet het toch ook allemaal? Hij heeft het zelf verzonnenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik erger me meer aan die walgelijke verkeersofficier Koos Spee. Gatverdamme, en dan staat ie daar een beetje te vertellen alsof hij het wel allemaal even weet. Bah.
Idd, Koos Speequote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik erger me meer aan die walgelijke verkeersofficier Koos Spee. Gatverdamme, en dan staat ie daar een beetje te vertellen alsof hij het wel allemaal even weet. Bah.
de wetgever heeft bepaald hequote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hij weet het toch ook allemaal? Hij heeft het zelf verzonnen
Jawel, maar je moet niet gaan vertellen dat er geflitst wordt voor de verkeersveiligheid, en het dan toestaan dat die dingen zo verdekt mogelijk opgesteld worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hij weet het toch ook allemaal? Hij heeft het zelf verzonnen
Die flitsers staan er inderdaad alleen maar om centen te genereren. Maar die auto's rijden wel rond voor de veiligheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet niet gaan vertellen dat er geflitst wordt voor de verkeersveiligheid, en het dan toestaan dat die dingen zo verdekt mogelijk opgesteld worden.
Bedoel, voor de veiligheid, prima, ben ik helemaal voor. Maar je gaat mij niet vertellen dat t niet gedaan wordt om de staatskas te spekken ipv voor de veiligheid.
Ik erger me altijd aan die gasten die te hard rijden en vervolgens gaan huilen dat ze hun baan kwijtraken als ze niet meer mogen rijden. Bezint eer ge begint enzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
ik zei het ook alleen maar omdat koos dat altijd zegt als die krullebol weer eens een domme vraag heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is de adviseur van de wetgever, dus wat hij zegt gebeurt
Dat ook inderdaad. Die gast die in huilen uitbarstte en met gras begon te gooienquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die gasten die te hard rijden en vervolgens gaan huilen dat ze hun baan kwijtraken als ze niet meer mogen rijden. Bezint eer ge begint enzo.
Haha die was epic jaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Die gast die in huilen uitbarstte en met gras begon te gooien![]()
Ja maar dan moet je volgens mij staande gehouden worden, en niet op basis van een radarcontrole. Hoe dan ook, ik ben dat met je eens, maar dat is een hele andere discussiequote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die gasten die te hard rijden en vervolgens gaan huilen dat ze hun baan kwijtraken als ze niet meer mogen rijden. Bezint eer ge begint enzo.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik in Koos' schoenen stond. "Nee, ik verzin het niet. Ik handhaaf alleen maarquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zei het ook alleen maar omdat koos dat altijd zegt als die krullebol weer eens een domme vraag heeft
Die was echt hilarisch inderdaad. Dacht dat zoiets alleen in tekenfilms gebeurdequote:
Die gast had gesnoven volgens mij man.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef guapo het volgende:
Niemand gezien? Die gozer in die witte bestelbus die over de snelweg slingerde en daardoor 3 dikke prenten mee naar huis kreeg. Hij had het zo moeilijk omdat z'n wijf net bij hem weg was.![]()
Kerel, verman je!
En die kerel een beetje met z'n vuist op de grond slaan en huilen "Jullie maken me kapot!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die was echt hilarisch inderdaad. Dacht dat zoiets alleen in tekenfilms gebeurde
Sta je dan als politieman terwijl de graspollen om je oren vliegen![]()
![]()
Welke aflevering was dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die was echt hilarisch inderdaad. Dacht dat zoiets alleen in tekenfilms gebeurde
Sta je dan als politieman terwijl de graspollen om je oren vliegen![]()
![]()
Hij had wel een gevoel voor humer, dat moet ik 'm wel nageven.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die gast had gesnoven volgens mij man.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |