Dus? Zeg ik dat daar iets mis mee is, aan mij kan je ook wel klein beetje zien dat ik veel hiphop luister maar het gaat mij erom dat je elk jaar totaal verandert.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef Nosh het volgende:
pubers die een identiteit proberen te ontlenen aan subculturen? het idéé!
Eens, maar er is een groot verschil tussen veel muziek leuk vinden en met alle winden meewaaien.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die hun leven lang maar 1 muzieksoort goed vinden
Wat is er verkeerd aan vanalles te luisteren en nieuwe dingen te proberen ?
Variatie FTW !
Word! Ik luister nooit naar House of Metal of Rock maar er zijn een paar nummers in die genres die me bevallen dus ja. Van alles wat zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
Variatie FTW !
Jup, dat willen 14-jarigen nog wel eens doen. Geen zorgen hoor, gaat over een jaar of vijf wel over.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dus? Zeg ik dat daar iets mis mee is, aan mij kan je ook wel klein beetje zien dat ik veel hiphop luister maar het gaat mij erom dat je elk jaar totaal verandert.
helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Eens, maar er is een groot verschil tussen veel muziek leuk vinden en met alle winden meewaaien.
Zeker niks mis meequote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
Variatie FTW !
Helaas is deze persoon al 18quote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup, dat willen 14-jarigen nog wel eens doen. Geen zorgen hoor, gaat over een jaar of vijf wel over.
Dan raakt het wel zo'n beetje tijd je daar eens naar te gedragen.quote:
Een of twee keer veranderen kan goed, voor mijn part verander je continu van smaak maar dat moet je dan niet demonstratief doen, niet van de een op de andere dag je air maxjes weggooien (die eerst zo ontzettend mooi warenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef Matty___ het volgende:
hij is zich alleen maar aan het orienteren waar hij de meeste kans op meisjes maakt.
dus als je op je 14 naar hardcore hebt geluisterd meot je dat de rest van je leven doen?
zit wat in.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Een of twee keer veranderen kan goed, voor mijn part verander je continu van smaak maar dat moet je dan niet demonstratief doen, niet van de een op de andere dag je air maxjes weggooien (die eerst zo ontzettend mooi waren) je bomberjacks weggooien en aan iedereen vertellen die het horen wilt dat je nu metal aan het luisteren bent, andere vrienden zoeken en bandshirts dragen. Dat is namelijk wat die jongen deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |