Count on itquote:
Idemquote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat pics nu HH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Evil Activities ook inderdaad gezien.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ook nog geen liveset van gevonden..
Gister wel van bijna alle anderen een liveset gevonden
Ow en Evil Activities heb ik ook nog wel even van genoten
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
IdemditoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag gedaan![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat ALS ik dan eindelijk een keer initiatief neem er niet op ingegaan wordt
Main was idd bagger.. enige voordeel was het heerlijke zonnetje en een rustige bar voorinquote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Evil Activities ook inderdaad gezien.
Blue-toppers: Brennan Heart, (1/2) Zatox, Frontliner, Tatanka
Grey: Charly Lownoise & Mental Theo
Purple: Atmosfears & Beat Providers
Black: Evil Activities en Endymion
Er was teveel te zien en te weinig tijd.
Main was kut, iedereen stond te ouwehoeren.
Nee, maar ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt ook initiatief genomen en er wordt niet op je ingegaan?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
IdemDito. Wil je ze naakt of met kleding aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al zat datetips gegeven Belsquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]Ik ga er wel op in. Ik wil alleen wat origineels verzinnen om te gaan doen. En dat kan ik nu zo snle niet op kantoor.
Nou kijk eens aanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]Ik ga er wel op in. Ik wil alleen wat origineels verzinnen om te gaan doen. En dat kan ik nu zo snle niet op kantoor.
Met kleding is primaquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dito. Wil je ze naakt of met kleding aan?
Goed boekquote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* bestelt bij bol.com het boek "he's just not that into you'
Met kledingquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
GMTA met Ripquote:
Goed idee!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al zat datetips gegeven Bels
Spreek anders af op de Parade
In dit geval was het boek 10 keer leuker en realistischer dan de film andersquote:
Maar ik hou niet zo van zulke boekenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
In dit geval was het boek 10 keer leuker en realistischer dan de film anders
ik wil je gezicht, wat hij wilt weet ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die film was idd echt kudtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is ook niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar ik hou niet zo van zulke boeken
doe mij maar dan brown boeken
Het boek is wel te doen dus?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn broertje, dus dat wordt een date zonder sexquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga er wel op in. Ik wil alleen wat origineels verzinnen om te gaan doen. En dat kan ik nu zo snel niet op kantoor.
Trainze man !quote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ga er weer even vantussen. De sportschool wacht op me.
Het boek is grappig, ik heb het al aan verschillende vriendinnen gegevenquote:
Hadden we dat idee niet al lang laten varen dan? Zo niet, dan bij dezequote:Op maandag 15 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn broertje, dus dat wordt een date zonder sex
Dus aanrader? Dan ga ik 'm echt bestellen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, vind ik welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus aanrader? Dan ga ik 'm echt bestellen.
Ok we vinden wel wat anders leuksquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klinkt als een planAlhoewel ik ook al met Air zou gaan. Dus zullen we iets anders gaan doen?
Dat jij niet meer met Kluts hebt, wil niet zeggen dat alles daarmee veranderd. Nee, ik vind die status van 'zusje' veel te leukquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
Hadden we dat idee niet al lang laten varen dan? Zo niet, dan bij deze
Gewoon beiden naar ParkPopquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok we vinden wel wat anders leuksEr is zat te doen, dus dat moet lukken. Vanavond eens internet afgaan op leuke evenementen enzo.
Had B. iets met kluts?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat jij niet meer met Kluts hebt, wil niet zeggen dat alles daarmee veranderd. Nee, ik vind die status van 'zusje' veel te leuk
Sport zequote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ga er weer even vantussen. De sportschool wacht op me.
Hehe, ok. Ik zal je veilige gevoel als zusje niet aantasten danquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat jij niet meer met Kluts hebt, wil niet zeggen dat alles daarmee veranderd. Nee, ik vind die status van 'zusje' veel te leuk
Die wist je al hoor Rip, je hebt je lijstje niet goed bijgewerkt.quote:
Ok, PP valt af.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das de 28e toch? Dan mag ik eindelijk weer mijn veel te mooie neefje knuffelen
Weet ik het?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe was de meet van vrijdag eigenlijk en wie waren er allemaal?
Een meet zonder HWquote:
Ja, meer meets waar ik niet heenga dan wel gelukkigquote:
Die was erg gezelligquote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe was de meet van vrijdag eigenlijk en wie waren er allemaal?
Anders blijf je zo bezigquote:Op maandag 15 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, meer meets waar ik niet heenga dan wel gelukkig.
jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |