Sommige mensen zijn daar best mee bekend, maar zijn dan ook nog bekend met de regel dat de voorste taxi het meest vraagtquote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef Trannellius het volgende:
- Jij bent zelf onbekend met de regel dat je gewoon de voorste taxi van de rij neemt.
indd, ben je zoquote:Op maandag 15 juni 2009 09:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Loop dan een paar honderd meter verder of zo.
- Grafstad? Ach die 2 schuren waar jij vandaan komt maakt het misschien tot een stad, maar een echte stad ken je waarschijnlijk niet...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef Trannellius het volgende:
- Jij gaat zelf naar een grafstad.
- Jij bent zelf onbekend met de regel dat je gewoon de voorste taxi van de rij neemt.
- Jij bent zelf onbekend met de pracht van Den Haagquote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef Trannellius het volgende:
- Jij gaat zelf naar een grafstad.
- Jij kijkt zelf niet naar het reisschema van de NS.
- Jij bent zelf de alcoholist dat je op zondagavond zonodig moet zuipen.
- Zij naaien jou met de prijs.
Conclusie: 4-1 tegen jou. Onterechte klacht.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
"De belevenissen van een plattelandsjongen voor het eerst in de grote stad"
Dan zou ik eens iets aan mijn zelfvertrouwen doen. Een beetje stedeling laat zich niet zomaar een taxi inpraten natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Woon mijn hele leven al in de stad, maar +1 voorspelbaar omdat ik dat niet had vermeld.
Bier maakt me te gemakkelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan zou ik eens iets aan mijn zelfvertrouwen doen. Een beetje stedeling laat zich niet zomaar een taxi inpraten natuurlijk.
jij bent de mannelijke vorm van een BR33ZaHSLEtjE dusquote:
Ah. Dus als jij een biertje drinkt verander je in een ruggegraat-loze kneus die overal "ja" op zegt?quote:
Precies. En als er iemand over gaat piepen, dan loop je naar de volgende.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:verplicht de eerste taxi
my ass
ik neem een taxi waar geen illegale snorder in zit met een normale wagen, goed gekleed en enigzins betrouwbaar....
Een beetje kaaskop zou die marokkaan met z'n lippen tegen de straat aandrukken om een normalere prijs af te dwingenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef _Qmars_ het volgende:
- Ik ben bekend met de regel, maar zoals ik al zei word je bijna gedwongen om de eerste te nemen: ze hanteren allen dezelfde prijs. Kartelvorming ftw.
Heel Sneuquote:
Het is ruggeNgraat, droefje van me. Echte bazen drinken bier tot ze helemaal dronken zijn, worden gemakkelijk en neuken een smaatje. Wat heb jij gedaan in je durp? Bingo gespeeld en daarna naar de discotheek in Schubbenkuttenveen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Dus als jij een biertje drinkt verander je in een ruggegraat-loze kneus die overal "ja" op zegt?
Right. Ik zou in jouw geval maar geen bier meer drinken kerel.
Nou kun je wel stoer gaan schelden, maar ondertussen ben jij nog steeds degene die met z'n broek op de enkels voorovergebogen heeft gestaan voor de eerste taxi-chauffeur die klaarstond om je even grondig te naaien.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:05 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Het is ruggeNgraat, droefje van me. Echte bazen drinken bier tot ze helemaal dronken zijn, worden gemakkelijk en neuken een smaatje. Wat heb jij gedaan in je durp? Bingo gespeeld en daarna naar de discotheek in Schubbenkuttenveen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |