Vetquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Meddo het volgende:
Ik heb hem voor je gevonden!
http://www.nzbindex.nl/?go=search&new=1&searchitem=verzonken+stad
Voortaan de rekeningen van UPC betalen!
Programma gemist werkt hier inderdaad ook nooit.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef robbolo het volgende:
UPC on demand heeft wel vaker een storing. Kut UPC heeft gewoon niet de zaken op orde.
Werkt hier (bijna) altijdquote:Op maandag 15 juni 2009 07:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Programma gemist werkt hier inderdaad ook nooit.
Een hirschmann kabel van een meter.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef Earry het volgende:
[..]
Werkt hier (bijna) altijd
Tijd om toch eens die bekabeling van je na te kijken ^^
Is de TS even keihard gepwnedquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Salatrel het volgende:
whhehehe maar het staat wle gewoon op je rekening dalijk
Nee hoor, das gewoon gratis..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Salatrel het volgende:
whhehehe maar het staat wle gewoon op je rekening dalijk
Ze hebben een bepaald aanbod wat gratis is en een betaald gedeelte.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef Salatrel het volgende:
ohh ies graties? misschien maar eens kijken dan als ik me weer eens verveel
ik had de verzonken stad op vhs vroeger
iesse heulemaal graties speciaal voer jouquote:Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef Salatrel het volgende:
ohh ies graties? misschien maar eens kijken dan als ik me weer eens verveel
ik had de verzonken stad op vhs vroeger
Ook zo'n kabel kan kapot gaan. Sowieso even kijken waar het eerste aansluitpunt binnen je woning is en de mediabox daarop prikken. Werkt 'ie dan nog niet (met 2 vers. kabels), bel je en bestel je een monteur.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een hirschmann kabel van een meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |