Aldus iemand die haar vrienden in de fik zet...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Die 'film' net.Fuck, wat een zieke mensen.
Ik zit die ook te kijken, behoorlijk sick jaquote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Die 'film' net.Fuck, wat een zieke mensen.
Ik heb het wel gehad met die grapjes over mijn username, maar nu moest ik wel lachen.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:21 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Aldus iemand die haar vrienden in de fik zet...
Tot het lijk ontbondt. Toen masturbeerde hij over de bottenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
eerst onthoofd en dan verkrachtdat is wel sick ja
Alsjeblieft hequote:Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad met die grapjes over mijn username, maar nu moest ik wel lachen.
Hehe, dat is best wel walgelijk. Dat soort dingen zijn eigenlijk alleen grappig als ze niet echt gebeurenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tot het lijk ontbondt. Toen masturbeerde hij over de botten.
ja als het niet echt gebeurd is het ineens wel heel grappigquote:Op maandag 15 juni 2009 00:36 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Alsjeblieft he![]()
[..]
Hehe, dat is best wel walgelijk. Dat soort dingen zijn eigenlijk alleen grappig als ze niet echt gebeuren
Ik zou daar best leuke grapjes over kunnen makenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef Queque het volgende:
[..]
ja als het niet echt gebeurd is het ineens wel heel grappig
ik zou het het neersteken,onthoofden en verkrachten te gelijk doen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Wtf ziek, zo'n gozer die allemaal dingen had uitgevreten zat alles rustig na te vertellen op video.
Die gozer had kennelijk meisjes in zijn auto gelokt en daarna neergestoken, onthoofd en daarna verkracht![]()
![]()
(in die volgorde ook)
Klacht: Zieke mensen op deze wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |