abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70012967
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Dat zijn vaak typetjes die eerst HBO-Recht / MER ( __! ) oid gaan doen en dan 'maar eventjes' de Universiteit proberen en dan falen doordat ze met een 'HBO-mentaliteit' verder gaan studeren (niets doen tot het echt moet ).

Ik durf te wedden dat als de meeste HBO-P'ers gedisciplineerder studeerde dat die 10% makkelijk 50% zou worden.
Dat doen genoeg WO'ers net zo.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_70013032
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:23 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik betwijfel sowieso of de havo-scholieren zinnige punten maken over de door jou aangehaalde onderwerpen. Misschien dat de opvattingen in die kringen voor verstandig doorgaan, maar dat zegt nog niks he.
HBO-studenten, ondertussen. En alles is inderdaad relatief. Ik vraag me ook wel eens af wat FOK!kers over dergelijke onderwerpen kunnen zeggen.
Maar dat doet er niet toe. Begin geen discussie als je niet met rationele argumenten kunt aankomen en probeer dan niet te doen alsof je mij niet hoeft te overtuigen omdat je vwo hebt gedaan. Daar draait het om.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:33:25 #103
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70013113
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:29 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

HBO-studenten, ondertussen. En alles is inderdaad relatief. Ik vraag me ook wel eens af wat FOK!kers over dergelijke onderwerpen kunnen zeggen.
Maar dat doet er niet toe. Begin geen discussie als je niet met rationele argumenten kunt aankomen en probeer dan niet te doen alsof je mij niet hoeft te overtuigen omdat je vwo hebt gedaan. Daar draait het om.
Ga eens buiten KLB kijken dan, er zal een wereld voor je opengaan.
pi_70013125
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Dat doen genoeg WO'ers net zo.
Ik betwijfel dat je met een middag leren (niet eens een volle dag maar een paar uurtjes) een vak van 5 ECTS binnensleept op het WO, dat is op het HBO vaak gewoon haalbaar.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:35:37 #105
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70013177
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat je met een middag leren (niet eens een volle dag maar een paar uurtjes) een vak van 5 ECTS binnensleept op het WO, dat is op het HBO vaak gewoon haalbaar.
Op het WO ook, als je gewoon even intelligenter bent.
pi_70013240
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Biels het volgende:

[..]

Ga eens buiten KLB kijken dan, er zal een wereld voor je opengaan.
Oh, POL is best grappig hoor. Maar er staat genoeg bagger tussen. Je moet de intelligente reacties er zelf uitfilteren.
Zo werkt het ook irl. Er zijn genoeg havisten/HBO'ers die iets nuttigs kunnen zeggen over pak 'm beet het kraakverbod.
pi_70013277
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat die mensen onder hun niveau aan het werken zijn (of jij boven je niveau).
pi_70013288
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wel, maar enorm diep met wiskunde en aardrijkskunde/geschiedenis gaan terwijl er veel belangrijkere dingen in het leven zijn vind ik ook nutteloos. Zaken als Nederlands, Engels en maatschappijleer zijn veel belangrijker.

Ik ken mensen die de hele eerste en tweede wereldoorlog in detail kunnen beschrijven maar niet weten waar de VVD voor staat.
Je bent kortzichtig.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:44:48 #109
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_70013365
Wie heeft deze belachelijke topic tekst gemaakt? Het moet zijn: " VWO'ers zijn sowieso superieur aan iedereen "
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_70013384
Jongens, ik geloof dat ik moe word. Ik ga mijn tandjes borstelen en in bed liggen. Slapen, enzo. Doei.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70013423
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:44 schreef thloreg het volgende:
Wie heeft deze belachelijke topic tekst gemaakt? Het moet zijn: " VWO'ers zijn sowieso superieur aan iedereen "
Ik.
Ah, je bent er ook zo een? Die denkt dat als je vwo'er bent je bij voorbaat al een discussie hebt gewonnen en dus niet met rationele argumenten hoeft te komen?
pi_70013990
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is de onderlaag van de VWO'ers, dat zijn meer havisten met ambitie. Echte VWO'ers zijn superieur omdat ze fluitend door het VWO gewandeld zijn.
Geen referral hier.
  maandag 15 juni 2009 @ 02:59:49 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70014629
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef Biels het volgende:

[..]

Op het WO ook, als je gewoon even intelligenter bent een alfa-studie doet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70014907
Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs kun je inderdaad als superieur beschouwen, het is immers gericht op de zuivere wetenschap; dat heeft het laatste woord. Dus in die zin superieur aan Hoger Algemeen Vormend Onderwijs en Hogere Beroeps Onderwijs dat gericht is op het praktisch benutten van kennis.
pi_70015107
Havo diploma en tegen de 4k bruto per maand. Laat ze maar zeuren

Zoals ik al vaker heb gezegd, mavo/havo/vwo, hbo/wo, zegt vrij weinig. Maakt het misschien een klein tikkie makkelijker om een bedrijf binnen te komen, maar eenmaal binnen moet je je toch echt zelf bewijzen.
pi_70016295
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
Superieur hangt niet af van je diploma.

Iemand die cum laude 2 universitaire studies heeft afgerond maar op z'n 25e nog vrijgezel is en z'n vrijdag en zaterdagavond wekelijks achter z'n PC doorbrengt is nog steeds een minderwaardig persoon.
Ben jij zwaar gelovig ofzo? Wat is er mis met vrijgezel zijn als je 25 bent?
pi_70016479
quote:
Op maandag 15 juni 2009 06:45 schreef stbabylon het volgende:
Havo diploma en tegen de 4k bruto per maand. Laat ze maar zeuren

Zoals ik al vaker heb gezegd, mavo/havo/vwo, hbo/wo, zegt vrij weinig. Maakt het misschien een klein tikkie makkelijker om een bedrijf binnen te komen, maar eenmaal binnen moet je je toch echt zelf bewijzen.
Mee eensch, heb zelf ook nauwelijks iets aan school gedaan en werk nu als translator tegen een zeer leuk loontje (in talen die niet veel mensen kunnen spreken, dus dat helpt ook wel)
pi_70016595
quote:
Op maandag 15 juni 2009 02:59 schreef TC03 het volgende:

[..]
Verder, talenstudies
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_70016641
quote:
Op maandag 15 juni 2009 08:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben jij zwaar gelovig ofzo? Wat is er mis met vrijgezel zijn als je 25 bent?
Niks, maar als je dan nog nooit een vriendin/vriend hebt gehad is het ook niet helemaal sjoffel.
pi_70016643
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:13 schreef Agiath het volgende:

[..]

Verder, talenstudies
Helemaal mee eens. Talen leer je niet in een klaslokaal imo.
  maandag 15 juni 2009 @ 09:31:28 #121
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70016997
Oeh, dit topic pak ik even mee.
Primum non nocere
pi_70017380
Als ik rond lees op fok kunnen we in de komende jaren heul veul uitvindingen verwachten door een overvloed aan professoren.
  maandag 15 juni 2009 @ 09:57:32 #123
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_70017559
Verdomme. Deze is alweer over 't hoogtepunt heen.
pi_70017675
k zit zelf op vwo, wordt zo moe van dat mensen denken dat je een nerd bent als op t vwo zit, elke keer als ik zeg dat gymnasium doe, krijg ik te horen(zo zo, nou nou, je gaat zeker naar de TU ,
maar ja ben ook geen doorsnee vwo'er ,
en verder kan zelf ook behoorlijk pissig worden op sommige mensen hier van t vwo, denken dat ze alles zijn, veel kakkers hiero,
maarja zo kan nog wel ff doorgaan, gwn geen energie steken in dat soort mensen
  maandag 15 juni 2009 @ 10:05:00 #125
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_70017764
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef Tievuzz het volgende:
k zit zelf op vwo, wordt zo moe van dat mensen denken dat je een nerd bent als op t vwo zit, elke keer als ik zeg dat gymnasium doe, krijg ik te horen(zo zo, nou nou, je gaat zeker naar de TU ,
maar ja ben ook geen doorsnee vwo'er ,
en verder kan zelf ook behoorlijk pissig worden op sommige mensen hier van t vwo, denken dat ze alles zijn, veel kakkers hiero,
maarja zo kan nog wel ff doorgaan, gwn geen energie steken in dat soort mensen
Jij bent het vwo niet waard, lutsaer. Meet jezelf eens een attitude aan, man!
  maandag 15 juni 2009 @ 10:37:09 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70018570
VWO'ers zijn niks vergeleken bij studenten Politicologie. Gister nog een discussie met zo'n figuur gehad.

"Ja de VS heeft een lijst met terrorismeverdachten, maar 35 % van de mensen staat er onterecht op".
ik: "Hoe weet jij dat? Ken je die mensen die erop staan? Heb je die lijst uberhaupt gezien?"
"Volgens onderzoekers is dat zo"
ik: "Bronnen graag. En hoe komen die onderzoekers bij die wijsheid? Alsof die 'onderzoekers' uberhaupt inzage krijgen in geheime staatsdocumenten van de V.S."
"Ja ik heb daar nu colleges over dus ik heb gelijk."

.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70018640
quote:
Op maandag 15 juni 2009 04:17 schreef Stoomhamer het volgende:
Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs kun je inderdaad als superieur beschouwen, het is immers gericht op de zuivere wetenschap; dat heeft het laatste woord. Dus in die zin superieur aan Hoger Algemeen Vormend Onderwijs en Hogere Beroeps Onderwijs dat gericht is op het praktisch benutten van kennis.
Inderdaad, want als je vwo hebt gedaan hoef je jezelf niet meer te bewijzen. Je wint alle discussies bij voorbaat, want je hebt vwo gedaan. Bovendien ben je bijvoorbaat al veel intelligenter dan al die lutsers die wel argumenten aandragen.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:46:00 #128
122997 zquing
Drama Junk
pi_70018813
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef fathank het volgende:
VWO'ers zijn niks vergeleken bij studenten Politicologie. Gister nog een discussie met zo'n figuur gehad.

"Ja de VS heeft een lijst met terrorismeverdachten, maar 35 % van de mensen staat er onterecht op".
ik: "Hoe weet jij dat? Ken je die mensen die erop staan? Heb je die lijst uberhaupt gezien?"
ik: "Bronnen graag. En hoe komen die onderzoekers bij die wijsheid? Alsof die 'onderzoekers' uberhaupt inzage krijgen in geheime staatsdocumenten van de V.S."

.
colleges zijn toch bronnen? Ik neem aan dat daarin verder verwezen wordt naar andere bronnen
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 15 juni 2009 @ 10:50:15 #129
157922 fathank
pi_70018939
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:46 schreef zquing het volgende:

[..]

colleges zijn toch bronnen? Ik neem aan dat daarin verder verwezen wordt naar andere bronnen
Alsof zo'n pannekoek die een college staat te geven uberhaupt weet hoe die mensen uberhaupt op die lijst komen, laat staan of dat hij objectief kan beoordelen of ze er terecht op staan of niet.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:57:31 #130
157922 fathank
pi_70019148
Ohja nog een mooie trouwens, van dezelfde figuur.

"De overheid en media besteden teveel aandacht aan terrorisme. In het verkeer vallen vele malen meer slachtoffers, dat lees je toch ook niet allemaal ofwel?"

Daar kun je toch amper een zinnig argument tegenin brengen .
pi_70019178
quote:
Op maandag 15 juni 2009 04:17 schreef Stoomhamer het volgende:
Het is de onderwijs vorm die wel of niet superieur is, als je dat al zo kunt beschouwen. Of iemand een Havo/HBO papiertje weet te balen of een VWO/WO papiertje, zegt dan weer helemaal niks in hoevere hij/zij goed kan discussieren. Kijk, ik heb de intelligentie van VWO/WO, maar de luiheid van MAVO, dus heb ik HAVO gedaan en ben ik na iets minder dan een jaar weer gekapt met de HBO. Maar dat zegt vele malen meer iets over mijn luiheid. Nu heb ik geen papieren, maar wel een functie/rol op WO niveau. Heeft me ook nog eens boel geld bespaart. Heerlijk toch.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:07:14 #132
122997 zquing
Drama Junk
pi_70019404
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]
Of iemand een Havo/HBO papiertje weet te balen of een VWO/WO papiertje, zegt dan weer helemaal niks in hoevere hij/zij goed kan discussieren.
tuurlijk wel, mischien niet over de individu maar wel over de populatie
quote:
Kijk, ik heb de intelligentie van VWO/WO, maar de luiheid van MAVO, dus heb ik HAVO gedaan en ben ik na iets minder dan een jaar weer gekapt met de HBO. Maar dat zegt vele malen meer iets over mijn luiheid.
het gaat om 't totaal plaatje, iemand die zegt dat hij wel WO aankan maar daar niet de inzet voor heeft kan het WO gewoonweg niet aan. Je kan 't pas aan wanneer je 't daadwerkelijk doet en niet wanneer je zegt dat je 't kan
quote:
Nu heb ik geen papieren, maar wel een functie/rol op WO niveau. Heeft me ook nog eens boel geld bespaart. Heerlijk toch.
leuk voor je dat je de uitzondering bent
pi_70019501
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef zquing het volgende:

[..]

tuurlijk wel, mischien niet over de individu maar wel over de populatie
[..]

het gaat om 't totaal plaatje, iemand die zegt dat hij wel WO aankan maar daar niet de inzet voor heeft kan het WO gewoonweg niet aan. Je kan 't pas aan wanneer je 't daadwerkelijk doet en niet wanneer je zegt dat je 't kan
[..]

leuk voor je dat je de uitzondering bent
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat je je aangesproken voelt.
pi_70019664
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef zquing het volgende:
True. Zegt alleen geen fuck over hoe slim je bent.
pi_70019771
superieur is LTS zwakstroom
  maandag 15 juni 2009 @ 11:20:30 #136
157922 fathank
pi_70019802
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is de onderwijs vorm die wel of niet superieur is, als je dat al zo kunt beschouwen. Of iemand een Havo/HBO papiertje weet te balen of een VWO/WO papiertje, zegt dan weer helemaal niks in hoevere hij/zij goed kan discussieren. Kijk, ik heb de intelligentie van VWO/WO, maar de luiheid van MAVO, dus heb ik HAVO gedaan en ben ik na iets minder dan een jaar weer gekapt met de HBO. Maar dat zegt vele malen meer iets over mijn luiheid. Nu heb ik geen papieren, maar wel een functie/rol op WO niveau. Heeft me ook nog eens boel geld bespaart. Heerlijk toch.
Je niveau Nederlands is niet van WO-niveau.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:07 #137
122997 zquing
Drama Junk
pi_70019989
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:10 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Ik begin langzaam het idee te krijgen dat je je aangesproken voelt.
ach ja, je moet toch wat tiojdens 't studeren
pi_70020324
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Je niveau Nederlands is niet van WO-niveau.
Het is de onderwijs vorm die wel of niet superieur is, als je dat al zo kunt beschouwen. Of iemand een Havo/HBO papiertje weet te behalen of een VWO/WO papiertje, zegt dan weer helemaal niks in hoeverre hij/zij goed kan discussieëren. Kijk, ik heb de intelligentie van VWO/WO, maar de luiheid van MAVO, dus heb ik HAVO gedaan en ben ik na iets minder dan een jaar weer gekapt met de HBO. Maar dat zegt vele malen meer iets over mijn luiheid. Nu heb ik geen papieren, maar wel een functie/rol op WO niveau. Heeft me ook nog eens boel geld bespaartd. Heerlijk toch.

Oh God, hang me aan het kruis. Één d/t foutje, een trema vergeten en een r en een typo. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben te slecht om te ademen.

Flikker toch op vent, het is maandagochtend.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:41:10 #139
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70020443
Al denk ik wel dat een HBO studie Fiscale Economie 'moeilijker' is dan bijv. WO Communicatiewetenschappen.

Op het WO zijn erg veel pretstudies te vinden. Daarnaast zie ik niet in waarom MBO-opleidingen vaak worden afgezeken. Ik ben er zelf geen fan van, maar er zijn nou eenmaal mensen die watertanden als ze een motor of auto zien. Ze vinden het fantastisch om alles over zo'n ding te leren. Mijns inziens kun je iemand die in staat is om een hele motor in elkaar te klussen (ik doet het hen niet na) en tegen betaling jouw meuk repareert niet afstraffen vanwege zijn of haar niveau.

De échte superieure WO'ers zijn de mensen die succesvol hun studie(s) afronden, én andere personen (ongeacht opleidingsniveau) in hun waarde laten. Natuurlijk zijn er belachelijk domme MBO'ers die te dom zijn om tot 10 te tellen, maar dat betekent niet dat iedereen zo is.
Primum non nocere
pi_70021218
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef Beauregard het volgende:
Verdomme. Deze is alweer over 't hoogtepunt heen.
Hee beau, hoe is het?
  maandag 15 juni 2009 @ 12:16:53 #141
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_70021372
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Hee beau, hoe is het?
Yo, alles z'n gangetje hier.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:41:56 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70023551
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef fathank het volgende:

.
Euhm, als de docent zegt dat het zo is vind ik dat een goede bron hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70023671
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alsof die docent inzicht heeft in dergelijke complexe zaken. Zelfs Obama weet niet alles.

Leuk kenmerk van (V)WO'ers: (hoog)leraren zijn heilig. Dat zie je ook wel op FOK! als je een topic opent waarin je negatief richting een leraar/docent bent. Het zijn ook maar mensen hoor.
-
pi_70023695
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

*proest*

News-flash: docenten zijn mensen.

Als jouw docent zegt: 1+1=3, dan geloof je dat direct?
pi_70023782
Maar natuurlijk zijn VWO-ers superieur. Het niveau van VWO licht hoger dan Havo. Duh.
pi_70023788
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

*proest*

News-flash: docenten zijn mensen.

Als jouw docent zegt: 1+1=3, dan geloof je dat direct?
Wauw dat wij het nog een keer eens zouden zijn.
-
pi_70023825
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Maar natuurlijk zijn VWO-ers superieur. Het niveau van VWO licht hoger dan Havo. Duh.

En leer het verschil tussen superieur zijn en een hoger onderwijsniveau halen.
pi_70023862
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

En leer het verschil tussen superieur zijn en een hoger onderwijsniveau halen.
Helder licht.
pi_70023868
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Geqxon het volgende:

Dit bewijst wel weer dat VWO doen en slim zijn 2 verschillende dingen zijn.
-
pi_70023876
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alsof die docent inzicht heeft in dergelijke complexe zaken. Zelfs Obama weet niet alles.

Leuk kenmerk van (V)WO'ers: (hoog)leraren zijn heilig. Dat zie je ook wel op FOK! als je een topic opent waarin je negatief richting een leraar/docent bent. Het zijn ook maar mensen hoor.
Uberhaupt de mentaliteit dat als iets op papier staat het wel waar moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')